נילסן: הוצאות הפרסום המקוון גדלו בשיעור גבוה יותר מאשר כל אחד מסוגי המדיה האחרים במחצית הראשונה של 2012

Global AdView Pulse, דו”ח של חברת Nielsen שפורסם ב- 18 באוקטובר 2012, אומר כי הוצאות הפרסום המקוון גדלו בשיעור גבוה יותר מאשר כל אחד מסוגי המדיה האחרים במחצית הראשונה של 2012.

הוצאות הפרסום המקוון גדלו בשיעור של 7.2%. גידול זה יחד עם הגידול בפרסום ברדיו (6.6%) ובטלוויזיה (3.1%) מתקזז עם הירידה בשיעור של 1.3%(-) בהוצאות הפרסום במגזינים.

כלל הוצאות הפרסום במחצית הראשונה של 2012 גדלו בשיעור של 2.7% לעומת המחצית הראשונה של שנת 2011.

אזור המזרח התיכון ואפריקה חווה גידול של 30.3% בהוצאות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של 2012 ואחריו אמריקה הלטינית עם גידול של 20.6% ואירופה עם גידול של 11.2% [למרות שנרשמה בה ירידה בכלל הוצאות הפרסום].