מתוך דף הפייסבוק של משרד התקשורת: “שר התקשורת ומנכ”ל המשרד נתי כהן ביחד עם בכירי המשרד השתתפו בסיור עבודה במרכז המבקרים של חברת נת”ע [הרכבת הקלה בת”א]

בדף הפייסבוק של משרד התקשורת פורסמה רשומה (פוסט) לפיה “שר התקשורת [איוב קרא] ומנכ”ל המשרד נתי כהן ביחד עם בכירי המשרד השתתפו היום [11.10.2018] בסיור עבודה במרכז המבקרים של חברת נת”ע ובאחד מאתרי העבודה של החברה”.

“מי שאירח והדריך את הסיור מטעם חברת נת”ע היה סמנכ”ל מערכות המידע וטכנולוגיות [של החברה] אפי כליפה”.

“בסיור הוצגו בפני השר והמנכ”ל מצב הפרוייקט כיום ומה עתיד לקרות בשנים הקרובות”.

“לסיור נלוו אנשי המקצוע מכלל האגפים שבמשרד [התקשורת] ששמעו מפי סמנכ”ל חברת נת”ע את צרכי הרכבת [הקלה] בנושאי תקשורת וספקטרום”.

השר איוב קרא אמר ש”אחרי כל כך הרבה שנים שהפרוייקט היה רק בגדר חלום, אנו נמצאים פה היום בדרך למימוש אותו חלום. זה פרוייקט לאומי אדיר שיביא תנופה אדירה לכלל תושבי ישראל ובפרט לתושבי המרכז. יישר כוח לכלל העוסקים במלאכה על המקצועיות שבעשייה.”

מנכ”ל משרד התקשורת נתנאל (נתי) כהן אמר כי “באנו ללמוד היום .הסיור שלנו פה, הינו חלק מסדרת סיורים בהם אנו – צוות המשרד הבכיר – יורדים לשטח לראות וללמוד במו עינינו את הצרכים הנדרשים בפרוייקטים בהם יש צורך באמצעים ובפתרונות אותם המשרד יכול ויודע לתת. מהצד שלנו, כמשרד התקשורת, ניתן את כל המטריה הנדרשת על מנת שפרוייקט הרכבת הקלה ייצא לדרך בצורה הטובה, הבטוחה והמהירה ביותר.

* נת”ע – נתיבי תחבורה עירוניים בע”מ היא החברה האחראית על תכנון והקמת מערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב. נת”ע היא חברה ממשלתית, שהחלה פעילותה בשנת 1997 במטרה לספק פתרונות הולמים לקשיי התחבורה של המטרופולין. נת”ע מובילה מהפך תרבותי-לאומי בתחום התחבורה, באמצעות הקמת מערכת התחבורה הציבורית העיקרית של גוש דן. מערכת הסעת ההמונים הינה פרויקט התחבורה הגדול והמורכב ביותר שבוצע אי פעם במדינת ישראל.