משרד ראש הממשלה: מכרז פומבי למתן שירותי ייעוץ בתחום שירות הלקוחות

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה

נושא המכרז: מכרז פומבי למתן שירותי ייעוץ בתחום שירות הלקוחות והפעלת מערכי שירות עבור יחידת המטה הממשלתית (במשרד רוה”מ) לשירות לקוחות

מס’ המכרז: 27/11

תאריך פרסום: 10 באוקטובר 2011

מועד אחרון: 30 בנובמבר 2011

הערות: משרד ראש הממשלה מבקש לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ בתחום שירות הלקוחות והפעלת מערכי שירות עבור יחידת המטה הממשלתית (במשרד רוה”מ) לשירות לקוחות.

עם הקמת הממשלה ה- 32 ובהתאם לקווי היסוד של הממשלה מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את השר מיכאל איתן לקדם רפורמה שמטרתה שיפור שירותי הממשלה לציבור.

ב- 8 באוגוסט 2010 אישרה הממשלה בהחלטה מס’ 2201 את עיקרי התוכנית הממשלתית שהוגשה ע”י השר איתן ואשר מטרתה צמצום הפער בין רמת השירות במגזר הפרטי לרמת השירות במגזר הממשלתי ומיצוב מדינת ישראל, בתוך עשור, בין עשר המדינות המובילות בעולם בתחום איכות השירות הממשלתי לציבור.

לצורך ביצוע שלושה פרוייקטים (הקמת יחידת המטה הממשלתית לשירות לקוחות לציבור; הקמת והפעלת מערך מדידת טיב השירות הממשלתי לציבור; הקמת מרכז שירות ממשלתי לציבור – נמ”ל [נקודות מפגש לאזרח]) המשרד מעוניין לקבל את שירותי הייעוץ והליווי הללו.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון מוכח בהקמת מערכת אחת, לפחות, של ניהול קשרי לקוחות (CRM) הכוללת איפיון, אינטגרציה וליווי ההטמעה עבור ארגון המונה יותר מ- 50 עובדים ויותר מ- 250,000 לקוחות, זאת במהלך ארבע השנים האחרונות.