משרד עו”ד ירושלמי הגיש בשם לקוחות שונים שתי תביעות נפרדות (ובקשות להכיר בהן כתובענות ייצוגיות) נגד פלאפון והוט מובייל בשל גביית סכומים ביתר מלקוחותיהן ואי-החזרת הסכומים הללו

ב- 11.9.2017 הוגשו לבית המשפט המחוזי בירושלים שתי תביעות נפרדות (ובקשות להכיר בהן כתובענות ייצוגיות) נגד החברות פלאפון תקשורת והוט מובייל.

התביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת פלאפון תקשורת

התובע בתיק זה הוא גבריאל ג’מה. בתביעה, שהוגשה ע”י עו”ד עמנואל סממה, נאמר בין היתר כי “המבקש הינו מנוי לתקשורת סלולרית ברשת המשיבה אשר נגבו ממנו סכומים ביתר ולאחר פניותיו למשיבה קיבל החזר של סכום הקרן בלבד”.

“… עיקרה של התביעה הינה דרישה להחזר מלוא הכספים שהמשיבה הייתה צריכה להחזיר לחברי הקבוצה, בגין גביית כספים ביתר וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ואולם בפועל החזירה המשיבה לחברי הקבוצה את הסכום שגבתה ביתר בלבד, על אף שהיה על המשיבה להוסיף לסכום ההחזר הצמדה וריבית לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ”א – 1961 וכן תשלום נוסף בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן”.

התביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת הוט מובייל

התובע בתיק זה הוא אביב שדה. בתביעה, שהוגשה ע”י עו”ד עמנואל סממה וגבריאל ג’מה, נאמרים דברים דומים לאלו שבתביעה הראשונה.

*** נראה כי שני התובעים בשתי התביעות וכן בא כוחם הם שלושה עורכי דין העובדים באותו משרד עורכי דין בירושלים.