משרד מבקר המדינה מקיים סקר ציבורי על שירותי חברת דואר ישראל

08:27 14.07.2017

קטגוריות: דואר/שירותי דואר

תגים:

משרד מבקר המדינה מקיים סקר ציבורי על שירותי חברת דואר ישראל. בהודעה באתר מבקר המדינה נאמר “מבקר המדינה מקשיב לך ומזמין אותך להשתתף בתהליך ביקורת על שירותי חברת דואר ישראל: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור ממשיך בדרך של שיתוף הציבור הרחב, כחלק מהיוזמה להגברת שקיפות המשרד ועידוד מעורבות הציבור בנעשה בו, ופונה לציבור לשם קבלת התייחסות בכל הנוגע לשאלת איכות השירותים שנותנת חברת דואר ישראל לציבור”.

האתר מפנה לאתר “שיתופים” שם נאמר:

מבקר המדינה מזמין את הציבור לענות על שאלון בנושא שירות חברת דואר ישראל: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מבקש את התייחסותכם בכל הנוגע לשאלת איכות השירותים שנותנת חברת דואר ישראל לציבור הרחב. מטרת המהלך היא קבלת מידע מהציבור הרחב אשר משתמש בשירותי הדואר ושילובו בעבודת ביקורת המדינה. המידע שיתקבל יסייע במיקוד נושאי הביקורת ובביסוס תובנות וממצאים כהשלמה לתהליך הביקורת. עבודת הביקורת עתידה להתפרסם במהלך שנת 2017.

בקישור הבא, הנכם מתבקשים להשיב על שאלון מקוון קצר, בו תוכלו לחוות את דעתכם על איכות השירותים שמעניקה חברת הדואר לציבור, בהם: השירות בסניפי הדואר, השירות שנותנת החברה לתושבי הפריפריה ולישובים הקטנים באמצעות רכבי יחידת הדואר הנע, שירותי העברת דברי הדואר לכתובת הנמען, ושירותים אחרים.

משך מילוי השאלון הינו כ-5 דקות. השאלון הוא בעילום שם, אין חובה לענות על כל השאלות והמידע שיתקבל ישמש לצורכי משרד מבקר המדינה בלבד. ניתן למלא את השאלון עד ליום 16.07.2017“.