משרד ירושלים ומורשת פירסם פנייה מוקדמת לקבלת מידע לצורך ביצוע מיזם פורטל תיקי אמן ישראליים

20:16 11.02.2019

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

משרד ירושלים ומורשת מבקש לבחון היתכנות להקמת פורטל תיקי אמן ישראליים. המשרד פירסם פנייה מוקדמת בנושא.

בין היתר נאמר בהודעת המשרד כי  “אגף מורשת במשרד ירושלים ומורשת אמון על שיקום והעצמת תשתיות המורשת הלאומית, באמצעות השקעה ממשלתית בשיקום ושימור נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים המביאים לידי ביטוי את המורשת.

“במסגרת יישום תפקידי האגף בתחום האמנות הפלסטית, האגף מעוניין לבחון היתכנות להקמת פורטל אינטרנטי שירכז וינגיש לקהל הרחב את מירב המידע הקיים בקרב מוסדות התרבות והלימוד השונים אודות אמנים ישראליים ופועלם. בין היתר מעוניין האגף שהפורטל העתידי יכלול מידע ביוגרפי על כל אמן, פירוט יצירותיו, מידע אודות השתתפותו בתערוכות, תיעוד מאמרים, ביקורות וספרים שנכתבו אודותיו, וקישור לפריטים אלה באתרי האינטרנט של המוסדות הרלוונטיים השונים.

“על הפורטל העתידי להיות בממשק אינטרנטי, לאפשר חיפוש דו-לשוני (עברית/אנגלית), לאחד את ערכי החיפוש הקיימים במאגרי המידע של המוסדות השונים ולאפשר קליטה של תוכן חדש בהיקפים שלא יפחתו מ- 100 אמנים בשנה.

“לצורך ביצוע המתואר לעיל מעוניין האגף לקבל הצעות מפונים אשר יש להם מומחיות מקצועית מוכחת בתחום האמנות הפלסטית, יכולת טכנולוגית להקים ולתחזק את הפורטל לאורך זמן ויכולת ליצור שיתופי פעולה ולנהל את הקשר מול מוסדות מקבילים שותפים.

“בשלב זה, האגף מעריך כי עלות הקמת הפורטל נאמדת בכ- 300 אלף ש”ח. לצורך כך, על הגוף המציע להתחייב לשאת בשליש מהעלות האמורה, לפחות – דהיינו 100 אלף ש”ח, ממקורותיו. כמו כן על הגוף המציע להתחייב להמשיך ולתמוך בפעילות השוטפת של הפורטל, כולל קליטת מידע חדש ותחזוקה שוטפת, לתקופה שלא תפחת מ- 5 שנים ממועד השלמת המיזם”.

פניות ניתן להעביר עד ליום 01.03.2019.