משרד התרבות: מכרז לניהול אירועי שנת ה-70 למדינת ישראל

הגוף המפרסם: משרד התרבות והספורט

נושא המכרז: מכרז לניהול אירועי שנת ה-70 למדינת ישראל

מס’ המכרז: 15/2017

תאריך פרסום: 29 במאי 2017

מועד אחרון:22 ביוני 2017

הערות: משרד התרבות והספורט מבקש לקבל הצעות לניהול התקשרויות והפקות הנדרשות במסגרת אירועי שנת ה- 70 למדינת ישראל. מדובר בניהול הפקות אירועי ה- 70 למדינת ישראל והפעלת המינהלה לנושא זה שתוקם במשרד התרבות והספורט.

“חגיגות השבעים, יתמקדו בנושא המורשת והחדשנות ובכך יאפשרו להציג את פניה הרבות והמגוונות של ישראל, על המורשת האנושית העשירה המאפיינת אותה, והחידושים וההמצאות הישראליות המשנים את פניו של העולם ומסייעים למיליונים ברחבי הגלובוס”.

“ביום העצמאות תשע”ח (חודש אפריל בשנת 2018) תחגוג מדינת ישראל שבעים שנים להקמתה, שבעים שנים של עשייה, הגנה ובנייה, אך מעל לכל שבעים שנים של חדשנות ויצירה.

“במסורת היהודית מהווה המספר שבעים מספר טיפולוגי, בעל משמעות מיוחדת וסמלית: שבעים צאצאים של יעקב ירדו למצרים, שבעים פנים לתורה, שבעים שמות לירושלים, שבעים אומות העולם ועוד.

“ממשלת ישראל החליטה למקד את ציון אירועי ה-70 למדינת ישראל תחת הכותרת ‘מורשת של חדשנות’, ככותרת המסמלת יותר מכל את העם היהודי ואת מדינת ישראל. במהלך שנת ה-70 (2018) יתקיימו מספר אירועים שונים, מגוונים ומיוחדים, לציון אבן הדרך החשובה הזו בתולדות מדינת ישראל.

“האירועים הממלכתיים לציון יום העצמאות השבעים יביאו לידי ביטוי את רוחה, חזונה והישגיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לאורך כל שנות קיומה”.

* בין השירותים המבוקשים במסגרת מכרז זה: הקמה ותפעול של אתר אינטרנט ייעודי שבו יינתן כל המידע על אירועי שנת ה-70, לאורך כל תקופת הפעילות.

* תקופת ההתקשרות תהיה מיום חתימת הצדדים על החוזה ועד 1.9.2019. תחילת אספקת השירותים צפויה בחודש יולי 2017, וזאת לאחר קבלת הודעה על זכייה במכרז ולאחר השלמת כל הנדרש לתחילת ההתקשרות. המציע יהיה חייב להיערך לאותו מועד לביצוע העבודות.

* תוקף ההתקשרות כפוף לחוק התקציב. “סך התקציב הכולל המוקצה על-ידי ממשלת ישראל לפרויקט הוא 150 מיליון ₪. יובהר כי נכון למועד פרסום המכרז, התקציב לעריכת האירועים טרם אושר בחוק התקציב. ההתקשרות וחתימת ההסכם מותנים בקיום תקציב ייעודי מתאים לנושא זה. התקציב הכולל ישמש למימון כלל פעילויות אירועי ה-70 לרבות הפקת האירועים במסגרת החגיגות, וכן עבור תשלום לספק בגין תקורה לביצוע כלל השירותים במכרז זה” [ההדגשה – במקור].