משרד התקשורת מפרסם שימוע בנושא “הפעלת מוקד פניות טלפוני מאוייש ביום הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות”

משרד התקשורת/אגף בכיר רישוי (פיקוח ואכיפה) מפרסם (חמישי, 20.9.2018) שימוע בנושא “הפעלת מוקד פניות טלפוני מאוייש ביום הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות”.

המועד האחרון להגשת התייחסויות לשימוע הוא 3 באוקטובר 2018, יומיים לאחר חג שמחת תורה. אין זו הפעם הראשונה בה מוקצה פרק זמן כה קצר להתייחסויות של הגופים הרלבנטיים לשימועים של המשרד. ואולם, קצת מוזר שהמשרד לא נתן פרק זמן קצת יותר ממושך דווקא ביום בו מתפרסמת הודעה של משרד התקשורת כי “המשרד יהיה סגור בסוכות בין התאריכים: יום ראשון, י”ד בתשרי תשע”ט, 23.9.18, עד יום שני, כ”ב בתשרי תשע”ט, 01.10.18 כולל“. לא רק במשרד התקשורת חופשים וגושרים במהלך חול המועד סוכות אלא חלק גדול מהמשק.

בהודעת המשרד נאמר: “בהתאם לאסדרה הקיימת ברישיונכם, רשאי בעל הרישיון שלא להפעיל מוקד פניות טלפוני מאוייש בימי שבת ובמועדי ישראל אלה: שני ימי ראש השנה, יום הכיפורים, ראשון ושמיני עצרת של סוכות, ראשון ושביעי של פסח וחג השבועות, וכן ביום העצמאות וביום הבחירות לכנסת.

“בסעיף 97ב לחוק הרשויות המקומיות (בחירות), התשכ”ה – 1965  נקבע כי יום הבחירות הכלליות יהיה יום שבתון בתחומן של הרשויות המקומיות שבהן נערכות הבחירות במועד האמור.

“לאור האמור לעיל שוקל משרד התקשורת לתקן את הרישיון שהוענק לכם באופן שייקבע  כי בעל הרישיון יהיה רשאי שלא להפעיל מוקד פניות טלפוני מאוייש גם ביום הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות.

“מצורפת בזאת טיוטת תיקון רישיון”. התייחסויות לשימוע יש להפנות אל מאיר בן-בסט מנהל תחום בכיר פיקוח צרכני במשרד התקשורת.

* פורסם לראשונה בחלון המבזקים של האתר הערב בשעה 19:27.