מ. התקשורת מפרסם מכרז בינמשרדי לתפקיד סגן מנהל כללי בכיר (מינהל ומשאבי אנוש); במישרה מכהנת כיום תמר (תמי) לשם; המישרה תתפנה ב- 1.7.2017

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

התפקיד: דרוש/ה: סגן מנהל כללי בכיר (מינהל ומשאבי אנוש)

מס’ המכרז: 48037

מועד הפרסום: 18 במאי 2017

מועד אחרון: 25 במאי 2017

תיאור התפקיד:

■ “סגן מנהל כללי בכיר להון אנושי ומינהל  – חבר/ה בצוות ההנהלה הבכירה של המשרד, ושותף/ה בהתוויית החזון והייעוד של המשרד ובעיצוב האסטרטגיה להגשמתם, ושותף/ה בעיצוב התרבות הארגונית ערכי יסוד, הנורמות וכללי האתיקה בארגון.

“הסמנכ”ל לניהול ההון האנושי והמינהל נושא/ת באחריות כוללת ובעל/ת סמכות מקצועית עליונה במשרדו לניהול מערך המינהל וההון האנושי בארגון על כל היבטיו מטעם נציב שירות המדינה, בכפוף לחוקי שירות המדינה, חוק התקציב, הוראות התקשי”ר והתכ”מ, כללי המנהל התקין, הקוד האתי והנחיות נציבות שירות המדינה.

“כנגזר ממדיניות שנקבעה על ידי נציבות שירות המדינה – מופקד/ת על התוויית המדיניות ותהליכי העבודה המשרדיים לניהול ההון האנושי, תוך מתן מענה מיטבי להתפתחויות ולשינויים בסביבה בה פועל הארגון.

“הסמנכ”ל להון אנושי ומינהל כפוף מינהלית במישרין למנהל הכללי של המשרד וכפוף מקצועית לנציב שירות המדינה ומונחה על ידו בנושאים הנוגעים לסמכויות נציב שירות המדינה. התעוררו חילוקי דעות בין מנהל כללי של משרד לבין “האחראי”, בנושאים שבתחום טיפולה של נציבות שירות המדינה – יובא הנושא להכרעת נציב שירות המדינה.

נוסף לתחומי האחריות וסמכות הסמנכ”ל הבכיר בתחומי ניהול ההון האנושי, תחומי האחריות של הסמנכ”ל בתחומי המינהל כוללים גם:

+ ניהול מערך הרכש;

+ ניהול נכסים ולוגיסטיקה – משאבים חומריים;

+ ניהול מערך דיור ובינוי.

הסמנכ”ל להון אנושי ומינהל, יתכן שיהיה אחראי גם על:

+ תכנון ותפעול תקציב המשרד.

+ מערכות המידע.

+ ביטחון וחירום.

“הסמנכ”ל להון אנושי ומינהל מופקד/ת על ניהול מקצועי ומנהלי של יחידות המינהל וההון האנושי על כל המשתמע מכך. תיתכן אחריות על נושאים נוספים כפי שייקבעו מעת לעת על ידי מנכ”ל / ראש הארגון או נציבות שירות המדינה.

■ “הגשת מועמדות למכרז זה מהווה ידיעה והסכמה מטעם המועמד/ת, כי ההעסקה במשרה זו כפופה להחלטה ולמדיניות שיתקבלו על ידי נציב שירות המדינה, באשר לפיצול תפקיד הסמנכ”ל בחלק מהמשרדים או יחידות הסמך לשני תפקידים, האחד מופקד על ניהול מנגנוני ההון האנושי, והשני מופקד על מערך המינהל והתפעול”.

* הערת עורך Read IT Now: נכון למועד פרסום ידיעה זו כאן באתר המכרז הבינמשרדי מתפרסם רק באתר נציבות שירות המדינה (נש”מ) ולא באתר משרד התקשורת (מדור מכרזי כוח אדם).