משרד התקשורת: מכרז לקבלת שירותי תמיכה ותחזוקה שוטפת של תשתיות מיקרוסופט עבור אגף מע’ מידע; מי שמנהל בפועל את המכרז הוא אגף הכלכלה במשרד

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי תמיכה ותחזוקה שוטפת של תשתיות מיקרוסופט עבור אגף מע’ מידע

מס’ המכרז: 014/2017

תאריך פרסום: 23 במארס 2017

מועד אחרון: 4 במאי 2017

הערות: המטרות בבסיס מכרז זה: קביעת גורם מקצועי יחיד שיהיה אחראי לתקינות פעולתן של כלל תשתיות מיקרוסופט של המזמין. שיפור הזמינות ויעילות השימוש בתשתיות התקשוב של המזמין. מתן שירותי יעוץ ותמיכה שוטפת למזמין בכל הקשור לתשתיות מיקרוסופט.

השירותים הנדרשים: מתן שירותי תמיכה ותחזוקה וטיפול בתקלות מרחוק לתשתיות מיקרוסופט על ידי גורמים מקצועיים מטעם הספק. טיפול בתקלות קריטיות בתשתיות מיקרוסופט במקרים בהם לא ניתן מענה באמצעות שירות מרחוק. תיאום ואינטגרציה עם קבלני משנה וקבלני מערכת הנדרשים לספק שירותי תחזוקה לתשתיות התקשוב בחדרי המחשב, אשר יש לעבודתם השפעה על תשתיות מיקרוסופט. מתן שירותי Help Desk לתשתיות מיקרוסופט. בנק שעות בהיקף של 400 ש”ע לשנה לצורך טיפול בבעיות System שלא נכללו בשירותים המפורטים לעיל ובהתאם לאישור מראש של הגורם המקצועי במשרד. השירותים הנדרשים יסופקו עבור כלל תשתיות מיקרוסופט הפועלות במשרד.

תקופת ההתקשרות עם הספק הזוכה הינה לשנה (12 בחודשים)  מיום חתימת ההזמנה על ידי המזמין. המזמין רשאי, על-פי שיקול דעתו הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות, וזאת לפרקי זמן קצובים שלא יעלו במצטבר על ארבע שנים נוספות במספר תקופות ופעמים כפי שיוחלט על-ידה, כך שתקופת ההתקשרות הכוללת על פי מכרז זה תוכל להסתכם בחמש שנים לכל היותר.