משרד התקשורת החליט לאמץ את ההסדר שהוצע במסגרת שימוע משני בנושא מוקדי פניות טלפוניים

15:50 12.07.2019

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

משרד התקשורת הודיע (11.7.2019) כי בשימוע משני שערך המשרד ב- 19.6.2019 הוא מסר על כוונה לשינוי הרישיונות.

התיקון שנשקל הוא שזמן ההמתנה הממוצע לכלל השיחות בתקופת זמן של שבועיים של כל אחד משלושת סוגי השיחות (תיקון תקלה, בירור חשבון, סיום התקשרות) שנענו, לא יעלה על ארבע דקות וחצי במקום שלוש דקות. בנוסף, זמן ההמתנה הממוצע של עד שמונה דקות לשיחות שזמן ההמתנה בהן עלה על שש – יבוטל.

לפי מכתב של מנכ”ל המשרד נתנאל (נתי) כהן, במשרד התקבלו 5 התייחסויות, שב- 3 מהן לא הובעה התנגדות להסדר המוצע בשימוע.

לאחר בחינת ההתייחסויות החליט משרד לאמץ את הסדר שהוצע במסגרת השימוע וכן לאפשר לבעל רישיון להשמיע למתקשר באמצעות מערכת ה- IVR  הצעות לפנות אליו באמצעות דרכים דיגיטליות שונות ובהן צ’ט אינטרנטי.