משרד התקשורת הודיע על הארכת שעות שירות המענה הטלפוני לציבור באגף בכיר רישוי: “כמות המבקרים בקבלת הקהל הצטמצמה מאד, במקביל עלה מספר הפונים באמצעות המוקד הטלפוני והדוא”ל”

20:41 18.02.2019

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים:

משרד התקשורת הודיע (18.2.2019) על הארכת שעות שירות המענה הטלפוני לציבור באגף בכיר רישוי המצוי בשלוחה התל אביבית שלו במגדל שלום שברחוב אחד העם 9.

בהודעת המשרד באתר שלו ובאתר המידע והשירותים הממשלתיים נאמר כי “ההחלטה התקבלה לאחר בחינה שנעשתה לאורך מספר חודשים, ונמצא כי כמות המבקרים בקבלת הקהל הצטמצמה מאד, במקביל עלה מספר הפונים באמצעות המוקד הטלפוני והדואר האלקטרוני”.

הפרטים המלאים נמצאים כאן.