משרד התקשורת: דרוש/ה: סגן/נית מנהל אגף בכיר (פיקוח ואכיפה – תקשורת)

15:43 11.11.2011

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

שם המשרד: משרד התקשורת/אגף פיקוח ואכיפה – מערך התקשורת

התפקיד: דרוש/ה: סגן/נית מנהל אגף בכיר (פיקוח ואכיפה – תקשורת)

מועד הפרסום: 2 בנובמבר 2011

מועד אחרון: 17 בנובמבר 2011

תיאור התפקיד:

מופקד על הפיקוח ועל אכיפת הוראות החוק והתקנות על גורמים בענף התקשורת, בהתאם לרגולציה המחייבת, תוך שילוב גורמים משרדיים, בין משרדיים ומוסדיים רלוונטיים.

מרכז ומנהל צוותי עבודה אגפיים ובין אגפיים ומופקד על ביצוע מטלות פיקוח ואכיפה מיוחדות ומשולבות מול ספקי תקשורת, בעלי רישיונות למיניהם, בדגש על טיב השירות, פיתוח מערכות תקשורת טכנולוגיות ומתן מענה יעיל ומקצועי לתקלות.

מבצע ומוביל פעולות פיקוח ובדיקה בתחום מערך התקשורת על-פי הנחיות הממונה עליו, לרבות איסוף מודיעין רגיש ביטחוני או מסחרי.

ממלא מקומו של סמנכ”ל בכיר לפיקוח בהיעדרו ומייצג את האגף והמשרד בפורומים משרדיים ובין משרדיים שונים ובפני רשויות המדינה, על פי הנחיית הסמנכ”ל.

מרכז את עבודת המטה לגיבוש תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית כבסיס לפעילות האגף, בהתאם למטרות וליעדי המשרד בהתאם להתוויית הסמנכ”ל ובתאום עם ראשי התחומים האחרים.

מרכז, בתאום עם הממונה את הניהול האדמיניסטרטיבי של האגף, לרבות הכשרה הנחייה של העובדים, הזמנה ורכישת ציוד ושירותים נדרשים, הכנת הצעות למסגרת תקציבית וניהול תקציבי ומשאבי היחידה.

מנתח דו”חות פיקוח תקופתיים ושנתיים, מבצע מעקב אחר יישום ממצאי דו”חות הפיקוח השונים של האגף לתיקון ליקויים שאותרו אצל המפעילים השונים, מגבש המלצות ומנהל מעקב להמשך עבודת המטה לטיפול בממצאים, מרכז ועוקב אחר תהליכי מימוש ההמלצות.