משרד התיירות: מכרז לשירותי קידום אתרים SEO

הגוף המפרסם: משרד התיירות

נושא המכרז: מכרז לשירותי קידום אתרים Search Engine Optimization, SEO

תאריך פרסום: 16 במאי 2016

מועד אחרון: 5 ביוני 2016

הערות: משרד התיירות מבקש לקבל הצעות להקמת מאגר ספקים בנושא קידום אתריו על ידי שיפור מנועי החיפוש במגוון הפעולות המתבצעות על ידי קהל היעד. משרד התיירות מבקש להקים רשימת ספקים על מנת לרכוש מהם שירותי קידום אתרים במטרה לשפר את הופעתו במנועי חיפוש באינטרנט, במטרה לשפר את תוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש לביטויי החיפוש הנשאלים על-ידי שוקי היעד של האתר וזאת עד להשגת אותם מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש שיניבו תוצאות מסחריות או אחרות שמצדיקות את ההשקעה בקידום האתר. המשרד מבקש לרכוש את השירות באמצעות ספקים שיבחרו במכרז זה. ספק פוטנציאלי הנו המומחה באופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) לקידום אורגני מיטבי של אתרים.

במסגרת המכרז החברות ידרשו לבצע SEO (קידום אורגני) לאתרי ושירותי אינטרנט ורשתות חברתיות של משרד התיירות. עבודת הקידום תעשה בין השאר על מוצרים וכלים שהמשרד מנגיש  המבוססים בין השאר על תשתיות מהסוג: nopCommerce, Drupal, SharePoint, Moodle, WordPress. על הספק להיות ערוך לבצע את העבודה תוך הבנת התשתית הטכנולוגית ובהתאמה אליה.

בין תנאי הסף: הגוף המציע יהיה גוף בעל ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום בתחום ה- SEO באתרי אינטרנט, ורשתות חברתיות. ניסיון מוכח של לפחות 3 פרויקטים של SEO באתרי אינטרנט. לרשות המציע לפחות 3 יועצי SEO  בעלי ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום ה- SEO, שביצעו לפחות 3 פרויקטים במהלך 3 השנים האחרונות.