משרד התחבורה ירכוש “מערכת תפעולית לשעת חירום לאיסוף והגעה של עובדים חיוניים בתחבורה הציבורית למוקמות עבודה שהוגדרו כחיוניים”; המפעילות: ויה תחבורה ישראל ו- מוויט אפ גלובל

ביום שני, 16.3.2020, בשעה 13:21, דיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יתקשר בפטור ממכרז עם החברות ויה תחבורה ישראל בע”מ [VIA TRANSPORTATION ISRAEL LTD] ועם מוויט אפ גלובל בע”מ [MOOVIT APP GLOBAL LTD] לשם “רכישת מערכת תפעולית לשעת חירום לאיסוף והגעה של עובדים חיוניים בתחבורה הציבורית למוקמות עבודה שהוגדרו כחיוניים”; היקף ההתקשרות הכולל: 8 מיליון ₪; “ההתקשרות [‘התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש’] נדרשת לצורך פיתוח והפעלת מערכת טכנולוגית שתשמש אמצעי תחבורה ציבורית ייעודיים לאיסוף/פיזור עובדים למקומות עבודה שהוגדרו כחיוניים, במסגרת היערכות לפי צו בריאות העם בהתמודדות עם מגפת קורונה”.

הערות עורך Read IT Now:

+ כאמור, המידע פורסם כאן באתר אתמול בשעה 13:21. ארבע דקות קודם לכן פניתי במייל אל דוברות משרד התחבורה לקבלת פרוטוקול החלטת ועדת המכרזים בנושא זה כדי לספק לקוראים מידע מעבר למה שהמשרד פירסם באתר מינהל הרכש הממשלתי. מאז במשך שעה וחצי התנהלו חילופי מיילים עם המשרד ועם גורם ברשות הארצית לתחבורה ציבורית. מסיבה שלא ברורה לי עד עכשיו, משרד התחבורה ו/או הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לא פירסמו את הפרוטוקול המלא של ועדת המכרזים. ויודגש: לא מדובר במידע מסווג וככל הידוע לי הרי שמשרדי הממשלה מחוייבים במקרים אלו לפרסם באתר מינהל הרכש את כל המידע. וחבל שהיה צריך לבזבז את הזמן על החלטה לא ברורה שלהם.

+ ידיעה בנושא פורסמה ב- TheMarker חמש שעות בדיוק לאחר פרסום המבזק אצלי” אסנת ניר פירסמה זאת בשעה 18:21.