משרד הרווחה: מכרז מסגרת לאספקת פיתרונות ושירותים בתחום פיתוח תוכנה

הגוף המפרסם: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

נושא המכרז: מכרז מסגרת לאספקת פיתרונות ושירותים בתחום פיתוח תוכנה.

מס’ המכרז: 108/2018

תאריך פרסום: 19 במארס 2018

מועד אחרון: 22 באפריל 2018

הערות: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מפתח ומיישם כיום פתרונות, מערכות ושירותי תוכנה בתחומים מגוונים. המשרד מעוניין לרכוש פתרונות ושירותי ייעוץ, תכנון וליווי בתחומים אלה לפי צרכיו.

לצורך כך המשרד מעוניין להקים במסגרת מכרז זה שתי רשימות של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות ומסוגלים לספק את הפתרונות והשירותים נשוא המכרז בשתי הקטגוריות הבאות: קטגוריה א’ – שירותי פיתוח למערכות פתוחות (צד שרת וצד לקוח) בכלי פיתוח ואינטגרציה עדכניים ובתחומי הפעילות הייעודיים של המשרד; קטגוריה ב’ – שירותים ייעודים בתחום BI.

הספקים הזוכים בכל קטגוריה יתחרו בפניות פרטניות לשם רכישת הפתרונות וביצוע השירותים המפורטים במכרז זה עבור המשרד; בעקבות כל פנייה פרטנית רלבנטית אשר תופץ לספקים, ולאחר קיומו של הליך תחרותי, המשרד יבחר ספק בפועל לביצוע רכישת הפתרונות ו/או חבילת השירותים לפי צרכי המשרד.

היעד המרכזי של מכרז מסגרת זה היא הקמתן של רשימות ספקים המספקים פתרונות ושירותים בתחומי פיתוח התוכנה לפי הקטגוריות המפורטות לעיל.

תוקף רשימת הספקים לפי מכרז מסגרת זה הוא למשך שנתיים מיום הודעת המשרד על גיבוש הרשימה, כאשר למשרד תהיה שמורה, לפי שיקול דעתו הבלעדי, הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות לתקופה/ות קצובה/ות נוספת/ות של עד שנה בכל פעם, בכפוף לצרכי המשרד ולמגבלות התקציב. משך ההתקשרות הכולל (לרבות תקופות ההארכה) לא יעלה על 5 שנים.

הספקים אשר יעברו את שלב א’ ויכללו ברשימת ספקי מכרז המסגרת יידרשו להיות מוכנים לאספקת הפתרונות והשירותים לכל המאוחר בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על זכייתם בשלב זה. המשרד מצדו אינו מתחייב לרכוש מאת מי מהספקים פתרונות ו/או שירותים בפועל ו/או למועד התחלת עבודה כזה או אחר עם ספקי מכרז המסגרת.