משרד המשפטים ונציבות שירות המדינה מפרסמים (10.11.2020) פנייה לאיתור מועמדים/ות למילוי מישרת מנהל/ת הרשות להגנת הפרטיות

היום לפני הצהריים דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: משרד המשפטים ונציבות שירות המדינה מפרסמים (10.11.2020) פנייה לאיתור מועמדים/ות למילוי מישרת מנהל/ת הרשות להגנת הפרטיות [לשעבר, רמו”ט – הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע]; כיום, ד”ר שלומית ווגמן רטנר, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון, משמשת גם כמ”מ ראש הרשות להגנת פרטיות; המועד האחרון להגשת מועמדויות הוא 26.11.2020.

בפרטי המכרז נאמר בין היתר כי “ראש הרשות להגנת הפרטיות אחראי/ת על ניהול הרשות ועל קידום תחומי אחריותה, על כל הכרוך בכך לשם הגשמת יעדיה ומטרותיה.

“משמש/ת, ככל שיוסמך/תוסמך לכך על-פי חוק, בתפקיד רשם מאגרי מידע לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, ורשם גורמים מאשרים לפי חוק חתימה אלקטרונית,  התשס”א – 2001.

“ניהול ואחריות על כלל פעילותה של הרשות ומחלקותיה, ובין היתר, בנושאי הרישום, הפיקוח, האכיפה המינהלית והפלילית אשר בסמכות הרשמים הנ”ל וכן ריכוז מכלול הפעילויות לרבות מימוש מכלול כלי ההסדרה והאכיפה העומדים לרשות.

“גיבוש, עיצוב וקידום מדיניות הרשות והליכי רגולציה, קביעת נהלים וסדרי עבודה, פרסום הנחיות, המלצות, מסמכי מדיניות וחומרי הסברה.

“פיתוח וגיבוש תוכניות העבודה להשגת יעדי הרשות וכן להביא ליישומן.

“ליווי יוזמות ופרוייקטים ממשלתיים בתחומי עיסוקה של הרשות ועל פי מדיניות הרשות.

“העמקת שיתופי הפעולה בתחומי פעילות ואחריות הרשות אל מול משרדי ממשלה,  גופים פרטיים וציבוריים, לתיאום פעולותיה של הרשות עם גורמי רגולציה שונים וכן עם המגזר העסקי והאקדמיה וכן בפיתוח שיתופי פעולה מקצועיים, משפטיים ואחרים של הרשות עם רגולטורים מקבילים.

“קידום תיקוני חקיקה נדרשים והגשת הצעות למחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים להתאמת החקיקה הראשית וחקיקת המשנה למציאות הטכנולוגית המשתנה.

“שילוב ובחינת התאמת הרשות לתהליכים הגלובליים המתרחשים בתחום הפרטיות וההגנה על מידע אישי.

“ייצוג הרשות בארץ ובפורומים מקצועיים בחו”ל, בפני הציבור, במשרדי הממשלה השונים, בכנסת ובפני גורמים רלבנטיים נוספים.

“הובלה, הנחייה, וניהול צוות עובדים”.