משרד המדע והטכנולוגיה והמטה הקיברנטי הלאומי: קול קורא להגשת הצעות מחקר לשנת 2013 בתחום הגנת הסייבר ומחשוב מתקדם; התקציב הכולל 18 מיליון ש”ח

משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל והמטה הקיברנטי הלאומי (במשרד ראש הממשלה) פירסמו ב- 25 ביולי 2013 קול קורא להגשת הצעות מחקר ובקשות למלגות לשנת 2013 בתחום הגנת הסייבר ומחשוב מתקדם.

התקציב שהוקצה למטרה זו הוא: 18 מיליון ₪ המחקרים ימומנו בסכום של עד 2 מיליון ₪ למחקר, לתקופה של שלוש שנים. המלגות ימומנו בסכום של עד 300 אלף ₪ למלגה, לתקופה של שנתיים עד שלוש שנים.

בחירת הזוכים וביצוע ההתקשרות בהתאם לקול קורא זה יעשו בכפוף לאישורו של תקציב המדינה לשנת 2013 ולזמינות תקציבית בתקנה הרלבנטית. מועד ההגשה האחרון הוא 2 באוקטובר 2013.

קול קורא ראשון הוא לקבלת בקשות למלגה לתלמידי תואר שני, שלישי ולמשתלמים לפוסט דוקטור במוסדות להשכלה גבוהה ובמכוני מחקר ציבוריים בישראל, אשר תכניות המחקר שלהם עוסקות בתחום הגנת הסייבר ומחשוב מתקדם, ואשר יש בהם כדי לקדם את היכולת הלאומית להתמודדות עם האיומים במרחב הקיברנטי, ובפרט מחקרים הכוללים מגמות יישומיות אשר צפוי שתובלנה בהמשך לפיתוח טכנולוגי.

קול קורא שני הוא לקבלת הצעות מחקר למימון מחקרים אשר יש בהם כדי לקדם את היכולת הלאומית להתמודדות עם האיומים במרחב הקיברנטי, ובפרט מחקרים הכוללים מגמות יישומיות אשר צפוי שתובלנה בהמשך לפיתוח טכנולוגי.