משרד הכלכלה הודיע על דחייה, נוספת, במועד ההגשה האחרון של הצעות למכרז להקמה והפעלה של קהילות חדשנות בתחומים שונים

משרד הכלכלה והתעשייה הודיעה ב- 20.4.2020 על דחייה נוספת במועד ההגשה האחרון של הצעות למכרז להקמה והפעלה של קהילות חדשנות בתחומים שונים [מכרז פומבי מס’  23/19].

המכרז פורסם ב- 9 בדצמבר 2019. המועד האחרון שנקבע במקור הוא 30 בינואר 2020. הדחייה הראשונה הייתה ל- 19.2.2020 ובעקבותיה נקבעה דחייה ל- 19.3.2020. לאחר מכן הייתה דחייה ליום 22.4.2020 והדחייה החדשה היא ליום 5.5.2020.

הדחיות נבעו מריבוי השאלות שהופנו עורכי המכרז ולאחר מכן בשל נסיבות מגפת קורונה.

בהודעה החדשה שפירסם המשרד נאמר בין היתר כי “בשל העובדה כי המועד האחרון להגשת הצעות נדחה במספר פעמים בשל המצב שנוצר לאור התפשטות נגיף קורונה הוועדה סבורה  כי הדחייה האמורה תספק לכלל המציעים, שטרם הגישו הצעתם במכרז זה, זמן מספק להגשת הצעה למכרז זה עד המועד הנקוב”.

= = = = = = = = = = = = = = = =

רוח רעננה חדשה של חדשנות מנשבת מראשון לציון

ב- 15.4.2020 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם במסגרתו כתב, בין היתר, בארבע פיסקאות כי “כמו כן, מומלץ מאוד להכניס את תחום התקשורת למסגרת של “ניהול קהילות חדשנות” שפועל מטעם הממשלה כבר כמה שנים טובות, אך ללא כל מעורבות של משרד התקשורת. בסוף 2019 הממשלה פרסמה מכרז ל’ניהול קהילות חדשנות’ בהיקף 30 מיליון ש”ח לשנה”.

הדברים הללו של אבי וייס נכתבו, ממש במקרה, יומיים לאחר שפירסמתי ידיעה שכותרתה: “משרד הכלכלה מבקש להאריך התקשרות לגבי הפעלת קהילת חדשנות בתחום הבריאות” ולאחר שפירסמתי כמה וכמה דברים בנושא קהילות החדשנות שמפעיל משרד הכלכלה.

לדעתי זה מקרה נוסף, אחד מיני רבים מאוד, שאבי וייס ‘מושפע עמוקות’ ממה שהוא קורא כאן באתר ולאחר מכן מפרסם דברים מאוד דומים באתר שלו, מבלי לתת קרדיט הולם למקור. מצד שני, יכול להיות שזו מקריות סטטיסטית גרידא.

= = = = = = = = = = = = = = = =

הערת עורך Read IT Now:

+ ב- 10 בדצמבר 2019 פירסמתי ידיעה כאן על המכרז של משרד הכלכלה.

+ מכלול הידיעות שפירסמתי לגבי משרד הכלכלה והפעלת קהילות חדשנות ניתן למצוא כאן.

= = = = = = = = = = = = = = = =