משרד החינוך: מכרז פומבי להפעלת מוקד תמיכה למשתמשים בשירותים הניתנים על ידי משרד החינוך ברשת האינטרנט

18:14 07.08.2012

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד החינוך

נושא המכרז: מכרז פומבי להפעלת מוקד תמיכה למשתמשים בשירותים הניתנים על ידי משרד החינוך ברשת האינטרנט

מס’ המכרז: 00/08.12

תאריך פרסום: 6 באוגוסט 2012

מועד אחרון: 23 באוגוסט 2012

הערות: ההתקשרות עם המציע הזוכה תהיה למשך שניים-עשר חודשים או עד לניצול מלא של היקף ההתקשרות הראשונה בסך 500,000 ש”ח, המוקדם מבין השניים. למשרד זכות ברירה להרחיב ו/או להאריך את ההתקשרות לעד 3 תקופות נוספות של שנה אחת כל אחת או עד לניצול מלא של היקף ההתקשרות בסך 500,000 ש”ח לכל תקופה (המוקדם מבין השניים), בכפיפות לחוק חובת המכרזים ותקנותיו. הארכת ההתקשרות תעשה תוך עדכון מועדים.

בין תנאי הסף: על המציע להיות בעל ניסיון בהפעלת מוקד תמיכה לציבור של 30,000 משתמשים לפחות, בכל אחת משלוש השנים האחרונות; מוקד התמיכה יהיה בשטחה של מדינת ישראל; ברשות המציע מרכזיה טלפונית לניהול שיחות וכן מערכת לניהול פניות.