משרד החינוך: מכרז לקבלת שרותי מיחשוב זמניים

15:32 03.10.2011

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

הגוף המפרסם: משרד החינוך

נושא המכרז: מכרז לקבלת שרותי מיחשוב זמניים ובלוחות זמנים מוגדרים לצורך ביצוע בחינות ממוחשבות בבתי ספר ברחבי הארץ – “שירותים לביצוע מבחנים ממוחשבים”

מס’ המכרז: מבחן-2

תאריך פרסום: 3 באוקטובר 2011

מועד אחרון: 2 בנובמבר 2011

הערות: משרד החינוך, באמצעות מינהל תקשוב ומערכות מידע, מבקש הצעות לקבלת שרותי מיחשוב זמניים ובלוחות זמנים מוגדרים לצורך ביצוע בחינות ממוחשבות בבתי ספר ברחבי הארץ. הבחינות מבוצעות כחלק ממחקרים בינלאומיים המתקיימים במקביל ב-70 מדינות. השרות המבוקש כולל: אספקת מעבדות מחשבים ניידות (בימי הבחינות) וניודם בין בתי הספר/מוסדות חינוך, התקנת המעבדות בבתי הספר ביום הבחינה, מתן סיוע טכני/תפעולי שוטף ע”י מפעילים מלווים ואיסופם מיד לאחר הבחינה, בכל יום (בו מתקיימות בחינות) נבחנים בתי ספר שונים ברחבי הארץ, השרות יינתן בהתאם להיקפים וללוחות הזמנים המפורטים בכתב פניה זה.

השנה יבוצעו שני מחקרים בינלאומיים בישראל, מחקר PISA  ומחקר חלוץ  ICILS.

מחקר PISA –  מחקר בינלאומי בתחום החינוך, המתקיים אחת ל-3 שנים. המחקר נערך ע”י מנהל החינוך של הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי (OECD).  

במסגרת המחקר נבחנים תלמידי בתי ספר בגילאי 15 במבחן בשלושה תחומי אוריינות.   בישראל, הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ”ה) היא זו האמונה על ניהול וביצוע המחקר בישראל, ובכלל זה על העברה בפועל של המבחנים הנערכים במסגרת המחקר.  

מחקר ICILS – מחקר חדש הנערך על ידי הארגון הבינלאומי להערכת הישגים בחינוך, ה-IEA, אשר ייערך לראשונה בשנת 2012 כמחקר חלוץ. (המחקר העיקרי צפוי להתקיים בשנת 2013). המחקר מבקש לבדוק את אוריינות המידע ואוריינות המחשב של תלמידים בכיתה ח’. גם במחקר זה, אמונה הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ”ה) על ניהול וביצוע בישראל ובכלל זה על העברה בפועל של המבחנים הנערכים במסגרת המחקר.