משרד החינוך: בקשות/הודעות – פטור ממכרז

משרד החינוך פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד.

 שם הספק: שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ (STKI)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ לצורך מתן יעוץ אסטרטגי, הכולל: ניתוח של שוק הספקים והמוצרים הישראלי, אספקת נתונים לגבי כמויות כוח אדם לפי מקצועות בארגונים, טקטיקות של משא ומתן עם ספקים תוך שילוב מידע ספציפי לישראל, עצות ודגשים הקשורים למכרזים בישראל, קיום מפגשי העשרה של לקוחות ארגוניים בישראל במתכונת “שולחן עגול” בנושאי טכנולוגיה שונים ומענה על שאילתות ספציפיות בנושאים שונים

 שם הספק: אורקל ישראל מערכות תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם אורקל ישראל מערכות תוכנה בע”מ למתן תמיכה טכנית ותחזוקה למסד הנתונים Oracle . חברת אורקל ישראל מערכות תוכנה בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת Oracle Corporation בארה”ב על כך שחברת אורקל ישראל מערכות תוכנה בע”מ הינה החברה היחידה המוסמכת למתן שירותי תמיכה בישראל, לרבות אספקת גרסאות תוכנה חדשות, ואשר הוכשרה על ידי Oracle Corporation לתמוך במערכות המסופקות על ידה בישראל.

 שם הספק: S.P. Data limited

מהות ההתקשרות: התקשרות עם אס פי דטה בע”מ לצורך ביצוע תחזוקה ותמיכה לרישיונות שימוש בתוכנת QlikView . חברת אס פי דטה בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת QlikTech על כך שחברת אס פי דטה בע”מ הינה הנציגה הבלעדית בישראל של חב’ QlikTech.

 שם הספק: מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ לביצוע תחזוקה לתוכנות שליטה ובקרה Control של חברת BMC Software.  חברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת BMC על כך שחברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ הינה נציג בלעדי בישראל לגבי מוצרי  Control.

 שם הספק: סי. איי. ישראל בע”מ (CA Technologies)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת סי. איי. ישראל בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לתוכנתCA ONE. חברת סי. איי. ישראל בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת CA על כך שחברת סי. איי. ישראל בע”מ הינה נציג בלעדי בישראל לשיווק ותמיכה במוצרי חברת CA.

 שם הספק: לוג-און תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת לוג-און תוכנה בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לחבילת תוכנת DPT חברת לוג-און תוכנה בע”מ הגישה למשרד החינוך הצהרה על היותה היצרנית ובעלת הזכויות הבלעדיות בחבילת תוכנת DPT והינה הספק היחיד המוסמך לתת שירות לתוכנה זו.

 שם הספק: אי.איי.אס ארכיונים אלקטרוניים בע”מ

מהות ההתקשרות: האגף למוסדות תורניים במשרד החינוך מבקש לקבל שירותי ייעוץ וליויי לנושא תחזוקה ושירותים למערכת תלמוד. ניהול פרוייקט “תלמוד” הופקד בידיה של חברת הייעוץ אשר מינתה לנושא את רם שמעוני המלווה את הפרוייקט מראשיתו. בהמשך להחלטות הממשלה במגוון נושאים הקשורים ל”שוויון בנטל” לשנה זו, היקף השינויים הנדרש לביצוע דורש ליווי מקצועי ובקיאות במערכת תלמוד בפרט ובתחום מערכות המידע של האגף בכלל.

שם הספק: או טי 15

מהות ההתקשרות: מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך מבקש לקבל שירותי תכנה תחזוקה ושירותים מחברת או טי 15 למערכת לניהול הסעות. החברה תספק את המערכת הכוללת את כל הפרמטרים לניהול הסעות, לוגיקת התחשבנות, מחירים וניהול קשר עם חברות הסעות. החברה תתאים את המערכת לצרכי המשרד ותספק שירותי התקנה, בדיקות, תחזוקה , תמיכה והטמעה.