משרד הבריאות: פרסום מחדש – מכרז פומבי לעדכון מאגר ספקים בתחום בינה עסקית (BI) עבור האגף למחשוב במשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: פרסום מחדש – מכרז פומבי לעדכון מאגר ספקים בתחום תובנה עסקית (BI) עבור האגף למחשוב במשרד הבריאות

מס’ המכרז: מספר מ- 37/2012

תאריך פרסום: 21 במארס 2013

מועד אחרון: 21 באפריל 2013

הערות: במשרד הבריאות קיים מחסן נתונים ומאגרי מידע נוספים מבוססי תשתיות מיקרוסופט, הכוללים מידע על מטופלים במערכת הבריאות ומאפיינים של מערכת הבריאות ובכלל זה מידע היסטורי של שנים רבות. בנוסף, קיימים במשרד יישומים מבוססי קליקויו למערכות נפרדות כפתרון משלים.

המשרד מעוניין לרכוש שירותים לייעוץ, המשך תכנון, ליווי, יישום, פיתוח ותחזוקת מערכות אלה ומערכות עתידיות נוספות בפלטפורמות הנ”ל לפי צרכי המשרד. המשרד מעוניין לרכוש שירותי איפיון ופיתוח רכיבים במחסן הנתונים של המשרד ובמאגרי מידע נוספים שלו, כולל איפיון מפורט, טעינת נתונים, טיוב נתונים, מידול קוביות והצגת המידע לתחקור ודו”חות מנהלים, לפי צרכי המשרד.

לצורך כך, מעוניין המשרד לעדכן במסגרת מכרז זה מאגר קיים של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המשרד ומסוגלים לספק את השירותים נושא מכרז זה וכן להקים אשכול נוסף במסגרת מאגר זה של ספקים המתמחים בסביבת QlikView. הספקים הזוכים ייכללו ברשימת ספקים מטעם המשרד, מתוכם יבחר המשרד, בהתאם לפנייתו ולאחר קיומו של הליך תחרותי, ספק לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המשרד. הספקים הקיימים במאגר הנדון יכללו באשכול של ספקי Microsoft BI שיוקם במסגרת עדכון המאגר ספקים הנדון, והם פטורים מלגשת שוב למכרז לצורך חברות במאגר באשכול זה. אם ברצונם בכך רשאים ספקים אלו לגשת במכרז לצורך השתייכות לאשכול חדש שיוקם במסגרת המאגר בתחום QlikView.

מהות העבודה: הקמת מחסן נתונים ו/או שימוש במחסן נתונים קיים בשילוב רכיבי תחקור; מתן כלים טכנולוגיים לתחקור מאגרי מידע והצגתם בפני חוקרים ומנהלים עם או ללא הקמת מחסן נתונים; איפיון טכנולוגי מפורט לאופן המימוש המומלץ של רכיבי המערכת; מימוש (יישום ופיתוח) מערכת או רכיב, כולל טעינת נתונים, טיוב נתונים, מידול קוביות, הצגת המידע לתחקור ודו”חות מנהלים; הטמעה והדרכה למשתמשים; תמיכה טכנית בפלטפורמה זו; בניית והעברת קורסים למפתחים/מיישמים/מטמיעים/ תומכים בפלטפורמה זו; שירותי ניהול פרוייקט/ייעוץ וליווי בתחום זה.

המכרז הקודם – כאן.