משרד הבריאות: מכרז למערכת לסידור עבודה ושיבוץ משמרות לעובדים עבור מוסדות רפואיים

הגוף המפרסם: משרד הבריאות – האגף למחשוב

נושא המכרז: מערכת לסידור עבודה ושיבוץ משמרות לעובדים עבור מוסדות רפואיים

מס’ המכרז: 16/2013

תאריך פרסום: 15 באוגוסט 2013

מועד אחרון: 2 באוקטובר 2013

הערות:

משרד הבריאות מבקש לקבל הצעות להקמת מערכת לסידור עבודה, שיבוץ עובדים במשמרות עבור המוסדות הרפואיים של משרד הבריאות. למוסדות הרפואיים של משרד הבריאות נדרשת מערכת שתאפשר לסדר את משמרות העובדים לנהל את שיבוץ כוח האדם בצורה קלה, מהירה ויעילה. תוכנת סידור משמרות צריכה להכיל אלגוריתם חכם, מערכת הגדרות המגלמת את הצרכים של המוסד הרפואי תוך שמירה על נוחיות וידידותית למשתמש.

למשרד הבריאות מוסדות רפואיים מסוגים שונים. המשרד שומר לעצמו הזכות להפעיל את המערכת בחלק ו/או בכל המוסדות ואף להרחיב את השימוש במערכת הנדונה למוסדות רפואיים נוספים. למשרד הבריאות למעלה מ- 20 מוסדות רפואיים מסוגים שונים עם למעלה מ- 500 מחלקות/יחידות שונות. למשרד שמורה הזכות לממש את המחשוב במוסד רפואי אחד או יותר וכן הזכות, ע”פ שיקול דעתו, שלא לממש את המחשוב בכלל או שלא לממש את המחשוב עבור חלק מהמוסדות. מכרז זה יוכל לשמש גם בתי חולים ויחידות נוספות של משרד הבריאות. המוסדות הרפואיים יוכלו לבצע התקשרות עצמאית מתוקף מכרז זה, והם רשאים להתקשר עם הזוכה במכרז זה באמצעות חוזה והזמנה ישירות מבית החולים, כולל הרחבות התקשרות בעתיד.

המשרד רשאי לפצל את הזכייה בין שני ספקים או יותר על פי שיקול דעתו. לספק לא תהיה בלעדיות, בקבלת עבודות מהמשרד והמשרד יוכל לקבל שירותים מן הסוג נשוא חוזה זה, ומכל סוג אחר, מכל גורם אחר כלשהו, וכן רשאי המשרד שלא לבקש מהספק או מכל גורם אחר כלשהו שירותים כלל או לבטל חלק מן השירותים נשוא חוזה זה, לרבות שינוי בכמויות, ולבצע שירותים אלו בעצמו, הכל לפי שיקול דעתו המוחלט של המשרד.

למשרד שמורה הזכות להחליט על סדר ומועד המימוש של הפיתרון במוסדות השונים.

המציע מתחייב לשתף פעולה באיפיון, תכנון ויישום עם כל גורם רלבנטי במסגרת הפרוייקט על פי דרישות המשרד, כולל עם ספקים אחרים המהווים מתחרים אך מספקים שירותים למשרד במסגרת מכרז זה או התקשרויות אחרות.

על הפיתרון להיות מבוסס על מוצר מדף לניהול משמרות ושיבוץ בעל ותק של לפחות שלוש שנים בשוק התוכנה. משרד הבריאות מתבסס בתשתיות המחשוב שלו על מערכת ההפעלה של חברת מיקרוסופט ולכן נדרש פיתרון הפועל תחת מערכת הפעלה זו.

תנאי סף: למציע ניסיון ביישום של לפחות 3 יישומים (deployments) של מערכת לשיבוץ ומשמרות עובדים המבוססות על מוצר המדף שבהצעתו; למציע צוות הכולל לפחות 3 אנשים בתחומי ניהול פרויקטים, ניתוח, פיתוח מערכות מידע, הטמעה ותמיכה טכנית עם ידע וניסיון מוכחים בתחום הנדרש.