משרד הבריאות: מכרז להקמת מערך דוברות והסברה להתמודדות עם נגיף קורונה

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז להקמת מערך דוברות והסברה להתמודדות עם נגיף קורונה

מס’ המכרז: 69/2020

תאריך פרסום: 29 באוקטובר 2020

מועד אחרון: 11 באוקטובר 2020

הערות: משרד הבריאות מפעיל מרכז שליטה (משל”ט) לצורך מאבק בנגיף קורונה. מרכז השליטה פועל ממרכז הארץ, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, ופועל באמצעות אנשי מקצוע מומחים בתחומים שונים, אשר ביכולתם לתת מענה לצרכים המשתנים העולים בפני המשל”ט לצורך ניהול המשבר.

כחלק ממרכז השליטה ועל מנת לספק מענה לצרכי הדוברות, ההסברה והקריאייטיב הרבים והמגוונים הנדרשים לצורך ניהול המאבק בנגיף קורונה, עולה הצורך בספק אשר יעמיד נותני שירותים כמפורט במכרז זה. מודגש, כי השירותים הנדרשים הינם שירותים זמניים, הנדרשים בשל התפרצות נגיף קורונה. היקף השירותים המתואר במכרז הינו בהתאם לידוע למשרד במועד פרסום המכרז. עם זאת, המשרד שומר לעצמו את הזכות להגדיל או להקטין את השירותים הניתנים על ידי הספק. המשרד אף שומר לעצמו את הזכות להפסיק את ההתקשרות מול הספק עם חלוף המשבר ובהתאם לשיקול דעת המשרד.

בהתאם להודעת החשב הכללי מתאריך 28 באוקטובר 2020 בגין הימנעות מביצוע התקשרויות חדשות בעלות השפעה על ההוצאה בשנת 2020, ההצעות שיתקבלו במכרז יפתחו רק לאחר אישור ועדת החריגים הצפויה לפעול במשרד האוצר במהלך שנת 2020. מתן השירות כפוף לאישור תקציבי.

השירות יינתן בפריסה ארצית, כאשר לרוב השירות יינתן ממשרדי המשל”ט באיירפורט סיטי, אך אין מניעה כי נותני השירות יידרשו לתת שירות אף מירושלים ומכל מקום אחר שיידרש,  בהתאם לצרכי הדוברות הנדרש.

* פורסם לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה ב- 29.10.2020 בשעה 18:12.