משרד הבריאות: מכרז להקמת מאגר ספקים לתמיכה בפיתוח מערכות מידע

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז להקמת מאגר ספקים לתמיכה בפיתוח מערכות מידע

מס’ המכרז: מ- 12/2012

תאריך פרסום: 23 בפברואר 2012

מועד אחרון: 21 במארס 2012

הערות: האגף למידע ומיחשוב במשרד הבריאות מעוניין בהקמת מאגר ספקים המתמחים בתמיכה בפיתוח מערכות מידע טכנולוגיות. מדובר בשירותי מעטפת לפיתוח מערכות, הכוללים: ייעוץ, ניהול פרוייקטים, בדיקות והטמעה. משרד הבריאות מנהל פרוייקטים רבים הכוללים פיתוח מערכות מידע. מרבית הפרוייקטים מתנהלים באמצעות ספקים חיצוניים המבצעים את הפיתוח, בעוד אגף המיחשוב במשרד הבריאות מבצע את איפיון העל, ניהול הפרוייקט וליוויו, בדיקות הקבלה וההטמעה. בחלק מהמקרים, לאור היקף הפרוייקט הגדול וכוח האדם המצומצם, נדרש האגף לתגבור נקודתי עבור פרוייקטים ספציפיים בתחומים הללו.

המשרד מעוניין לרכוש שירותים מהסוגים הבאים: ייעוץ, תכנון, איפיון, בחינה טכנולוגית; ניהול פרוייקט, ליווי, פיקוח, ובקרה; בדיקות קבלה למערכות ופיתוחים; הטמעה והדרכה בקרב משתמשי המערכת. לצורך כך, מעוניין המשרד להקים במסגרת מכרז זה מאגר של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המשרד ומסוגלים לספק את השירותים הללו.

הספקים הזוכים ייכללו ברשימת ספקים מטעם המשרד, מתוכם יבחר המשרד, בהתאם לפנייתו ולאחר קיומו של הליך תחרותי, ספק לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המשרד. תוקף המאגר הינו לשנתיים עם אפשרות להארכה לפרקי זמן נוספים בני שנה כל אחד, והכל לפי שיקול דעתו הבלעדי של המזמין, עד לתקופה מצטברת של חמש שנים לכל היותר. יובהר כי ספקים חדשים אשר יצטרפו למאגר ייכללו בו רק למשך התקופה בה יהיה בתוקף בהתאם לאמור לעיל ולא מעבר לכך. הספקים שיזכו במכרז יידרשו להיות מוכנים לאספקת שירותים תוך 3 שבועות מיום קבלת ההודעה על כניסתם למאגר הספקים המורשים. המזמין, מצידו, אינו מתחייב למועד התחלת עבודה כלשהו עם הספק/ים במכרז.