משרד הבריאות: מכרז להקמת מאגר ספקים בתחום תמיכה בתשתיות

19:07 16.01.2012

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: , ,

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז להקמת מאגר ספקים בתחום תמיכה בתשתיות

מס’ המכרז: מ-7-2012

תאריך פרסום: 16 בינואר 2012

מועד אחרון: 5 בפברואר 2012

הערות: משרד הבריאות פונה לקבלת הצעות בהקמת מאגר ספקים המתמחים באבטחת מידע טכנולוגית עבור האגף למידע ומחשוב במשרד הבריאות. המאגר יהא תקף לשנתיים עם אפשרות להארכה עד 5 שנים. על המציע באשכול הייעוץ להוכיח ניסיון מקצועי הכולל ניסיון בשני פרוייקטים בשנתיים האחרונות בליווי ארגון בהיקף של מעל 1,000 משתמשים. כן למציע באשכול זה עובד אחד לפחות בעל הסמכה עולמית בתשתיות מיקרוסופט. נדרש דירוג במסגרת Tier1 או Tier2 במדרג הספקים של חברת STKI לפרוייקטי יישום בתשתיות.

משרד הבריאות מנהל את כל התשתיות לצורך מתן מענה לגורמים שפועלים תחת אחריותו וסמכותו ומתפעל את מערכות המידע שבאחריותו, לצורך כך מפעיל המשרד כלים טכנולוגיים רבים המקובלים בשוק ועושה שימוש ביועצים שונים בתחום זה.

המשרד מעוניין לרכוש שירותים מהסוגים הבאים: ייעוץ, תכנון, איפיון, בחינה טכנולוגית, ליווי, פיקוח ובקרה; רכישת טכנולוגיות ומרכיבים דרושים לתמיכה בתשתיות, יישום, אינטגרציה, והטמעה של מערכות אלה ומערכות עתידיות נוספות לפי צרכי המשרד.

לצורך כך, מעוניין המשרד להקים במסגרת מכרז זה מאגר של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המשרד ומסוגלים לספק את השירותים נושא מכרז זה. הספקים הזוכים ייכללו ברשימת ספקים מטעם המשרד, מתוכם יבחר המשרד, בהתאם לפנייתו ולאחר קיומו של הליך תחרותי, ספק לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המשרד.

במסגרת השירותים נשוא מכרז זה, עשויים להיכלל בין היתר: תכנון ארכיטקטורת תשתיות למשרד או למערכת; אפיון טכנולוגי מפורט לאופן המימוש המומלץ של רכיבי המערכת; בדיקת טכנולוגיות שונות הקיימות בשוק והמלצה על מידת התאמתן לצרכי המשרד; כתיבת נהלים בתחום תפעול ותחזוקה וכן כתיבת הנהלים בנושא השתלבות השו”ב; ביצוע ניתוח תקלות והמלצות לפתרונם; ליווי תהליכי יישום ופרויקטים בתחום התשתיות, החל בפרויקטים קטנים כגון הטמעת רכיב חדש לניהול עומסים, ועד פרוייקטים כמו החלפת התשתית הווירטואלית במשרד או ליווי הקמת Data Center חדש בעת מעבר בניין; בדיקת תוצרי תכנון או איפיון שהתבצעו ע”י גורם אחר ומתן חוות דעת והמלצות לשיפור; בקרה על מימוש שהתבצע על ידי גורם אחר; בניית והעברת קורסים בתחום תשתיות לגורמים שונים במשרד; שירותי ניהול פרוייקט/ייעוץ וליווי בתחום זה; שיווק רכיב טכנולוגי מומלץ לצרכי תפעול ותמיכה בתשתיות; יישום מערכת או רכיב, כולל בדיקות איכות; הטמעה והדרכה למשתמשים; ביצוע בדיקת עומסים; ביצוע שינויים והתאמות במערכת קיימת על פי צרכי המשרד; תחזוקת מערכת קיימת, כולל טיפול בתקלות ותמיכה במשתמשים, תוך הבטחת זמינות על פי SLA שייקבע גם מעבר לשעות העבודה, ויכולת הגעה לאתרי המשרד ברחבי הארץ על פי הצורך.