משרד האוצר: מכרז מרכזי להקמה, תפעול ותחזוקה של אתר האינטרנט ומתן שירותים מקצועיים למערך האינטרנט של המשרד

הגוף המפרסם: משרד האוצר/התקשוב הממשלתי

נושא המכרז: מכרז מרכזי להקמה, תפעול ותחזוקה של אתר האינטרנט של משרד האוצר ומתן שירותים מקצועיים למערך האינטרנט של המשרד

מס’ המכרז: מספר מממ 2012-1230

תאריך פרסום: 10 בספטמבר 2012

מועד אחרון: 1 בנובמבר 2012

הערות: האגף למערכות מידע במשרד האוצר יוצא במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה של אתר האינטרנט של משרד האוצר ומתן שירותים מקצועיים למערך האינטרנט של המשרד. במכרז מבוקשים: קבלת שירות להקמת אתר אינטרנט למשרד האוצר; בניית אתר על גבי תשתית טכנולוגית של מייקרוסופט SP2010, תוך שימוש בתשתית 2010 GovX אשר פותחה על גבי התשתית הטכנולוגית עבור אתרי אינטרנט ממשלתיים; קבלת שירות לתחזוקה ושירותים מקצועיים למערכת האינטרנט של משרד האוצר על כל אגפיו. מציע רשאי להגיש הצעה אחת בלבד.

המכרז ייערך בשלושה שלבים: בשלב הראשון, תיבחן עמידתם של המציעים בתנאי הסף של המכרז לצורך הרכבת רשימת המציעים שתוכל לגשת לשלב השני של המכרז. בשלב השני של המכרז, ייבחנו כל אותם מציעים אשר עברו את שלב תנאי סף בבדיקת רכיבי האיכות הנדרשים במכרז, ויקבע ציון בסיס לצורך השלב השלישי. בשלב השלישי של המכרז, יתמודדו המציעים אשר הצעתם עמדה בשלב השני של המכרז, בתיחור דינאמי מקוון כמפורט במסמכי המכרז.

השירותים יינתנו למשרד האוצר/האגף למערכות מידע, יחידות הסמך, יחידות המשנה וגופים נלווים בכל רחבי הארץ.

בין תנאי הסף: המציע מעסיק לפחות 20 עובדים מקצועיים, לרבות תומכים, מטמיעים, מפתחים, צוות בדיקה, מנהלי פרוייקטים ומרכזי תמיכה; למציע ניסיון בתכנון, איפיון הקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט מתקדמים על גבי תשתית SP2010; ניסיון מוכח בתחזוקת שני אתרי אינטרנט הדרכה ותמיכה; למציע שני אנשים מקצוע אשר ישולבו בפרוייקט והינם בעלי ניסיון כמפורט להלן: מנהל פיתוח (מתכנת אשר משמש כמנהל צוות הפיתוח, בעל ניסיון מוכח בפיתוח שני אתרי אינטרנט לפחות על גבי תשתית SP2010, שהיקפם עולה על 5 חודשי כוח אדם בפיתוח) ומנהל פרוייקט (בעל ניסיון מוכח בניהול שני אתרי אינטרנט לפחות על גבי תשתית SP2010, שהיקפם עולה על 8 חודשי כ”א).