משרד האוצר/רשות המיסים: דרוש/ה: מנהל/ת תחום (שירותים מקוונים)

שם המשרד: משרד האוצר/מטה רשות המיסים (מס הכנסה)/חטיבת שירות לקוחות, ירושלים

התפקיד: דרוש/ה: מנהל/ת תחום (שירותים מקוונים)

מועד הפרסום: 17 בנובמבר 2011; מועד אחרון: 1 בדצמבר 2011

תיאור התפקיד: עבודה זו כוללת קידום והנעת השירות המקוון (אינטרנט, דואר אלקטרוני), תוך שימת דגש ואחריות על עמידה ביעדי השירות והאיכות שהוגדרו.

בוחן את תהליכי העבודה וקובע עמידה ביעדי יעילות ורמות שירות, תוך יישום הלקחים הנדרשים ושיפור ההליכים.

אחראי על הרחבה קידום הנעה ופיתוח של השירותים הניתנים בערוצים המקוונים, לרבות טיפול שומתי וגבייתי ומתן מידע בנושאים כגון: ניכויים, זיכויים, תשלומים, ניכוי מס במקור, החזרי מס, יישום שוטף של הרפורמה במס וכל נושא המייעל ומשפר את השירות המקוון ללקוחות.

אחראי לקידום, הנעה ויישום של רעיונות חדשים לשיפור הקשר בין הלקוחות לרשות המסים באמצעים מקוונים.

אחראי על הקשר בין יחידת השירות המקוון לנותני התמיכה לשירותי האינטרנט, להדרכת והטעמת השירותים המקוונים אצלם.

אחראי על זמינות ואמינות השירותים המקוונים.

אחראי להטמעת מדיניות חטיבת שירות לקוחות ותפעול ביחידות השירות המקוון.

אחראי להפצת המידע והידע בתאום עם גופי השירות האחרים, לעובדים, למייצגים וללקוחות אגף המסים המאוחד, לצורך הרחבת השירות המקוון.

בוחן את מדדי השירות כולל שביעות רצון לקוחות ואיתור פוטנציאל לשיפור.

מאתר צרכי לקוחות ומעדכן את השירותים הניתנים בהתאם באמצעות הערוץ.

מטפל בפניות לקוחות באמצעות הערוצים המקוונים ומפנה בהתאם לגופים המתאימים.

אחראי לפיתוח במערכות המידע ובאתר, לצורך תחזוקה ושיפור הערוצים המקוונים.