משרד האוצר/החשכ”ל: בקשה לקבלת מידע (RFI) – מיצוי קניין רוחני ממשלתי

הגוף המפרסם: משרד האוצר – החשב הכללי

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) – מיצוי קניין רוחני ממשלתי

מס’ המכרז: 52017

תאריך פרסום: 7 במאי 2017

מועד אחרון: 11 ביוני 2017

הערות: בבקשה לקבלת מידע נאמר כי “אחד מתפקידיו המרכזיים של החשב הכללי הוא שמירה על נכסי המדינה, לרבות נכסים בלתי מוחשיים וקניין רוחני. שמירה על הקניין הרוחני הממשלתי כוללת נדבכים שונים לרבות מיצוי וניהול הקניין הרוחני. במטרה למצות את הקניין הרוחני הממשלתי, החשב הכללי מעוניין לבחון דרכים למיצוי הקניין הרוחני עבור כלל משרדי הממשלה לרבות איתור מקדים של קניין רוחני הקיים במשרדי הממשלה, שירותי מידענות, רישום פטנטים מקדמיים, רישום פטנטים במאגרי הפטנטים הרלוונטיים בארץ ובחו”ל וכן התקשרות עם צד ג’ לצורכי מסחור.

“הפניה נועדה, בין היתר, לצורך קבלת מידע אודות גופים הקיימים במשק שביכולתם לספק את השירותים הנדרשים. המידע המבוקש כחלק מפנייה זו, הוא במרביתו עבור כלל משרדי הממשלה, למעט בתי חולים ממשלתיים ומכון וולקני.

“על כן, ממשלת ישראל, באמצעות חטיבת ביטחון ומנהל באגף החשב הכללי בהתאם לתקנה 14א’ לתקנות חוק חובת המכרזים, התשנ”ג – 1993 מעוניינת לבחון אפשרות לצאת למכרז שבסופו המדינה תתקשר עם גוף אשר יסייע בידיה לבצע פעולות לאיתור, מיפוי ו/או מסחור הקניין הרוחני של מדינת ישראל ומזמינה את המעוניינים להגיש מענה לבקשה לקבלת מידע והתייחסות”.

סוגיות להתייחסות במסגרת המענה ל- RFI:

  • מהן שיטות המקובלות בשוק לתמחור ותשלום שכר הטרחה?
  • מהם הפרמטרים האיכותיים, אשר לשיטתכם מבדילים בין החברות ברמת אספקת השירותים הנדרשים? בתשובתכם הקפידו להציע פרמטרים אובייקטיביים, ברי השוואה הניתנים לכימות.
  • מהו מנגנון תמחור השירותים שלדעתכם על המדינה לקבוע. דהיינו, מהי התמורה לספק במהלך שנות ההסכם.
  • מהם השירותים שאתם מציעים לכלול כחלק מהשירות המבוקש בהליך התחרותי? כלומר, מהם השירותים הנדרשים על מנת לבצע הליך מסחור שלם ומלא.
  • מהי מתודולוגיית העבודה שאתם פועלים על פיה? לרבות בכל הנוגע לאיתור, מיפוי, פיתוח, מסחור ושיווק והגנה על הקניין הרוחני.