משך הצפייה היומי הממוצע בוידיאו מקוון יגדל ב- 25% בשנת 2020

09:31 27.07.2018

קטגוריות: כללי

תגים:

Online Video Forecasts 2018, דו”ח של חברת Zenith OptiMedia  שפורסם ב- 16 ביולי 2018 מצביע על כך שמשך הצפייה היומי הממוצע בוידיאו מקוון יגדל ב- 25% בשנת 2020 להיקף של 84 דקות ביום לעומת 67 דקות ביום בשנת 2018.

לדברי עורכי הדו”ח, אנשים ברחבי העולם צופים מידי יום ביותר ויותר קטעי וידיאו מקוון, מצב שגורם לכך שהוצאות הפרסום עליו הולכות וגדלות בהתאמה.

מהדו”ח עולה כי בין השנים 2015 ל- 2017 חל גידול בשיעור של 91% בצפייה בוידיאו מקוון ואילו בהוצאות הפרסום חל גידול בשיעור של 52% באותה התקופה.

בסין יהיה משך הצפייה היומי הממושך ביותר בשנת 2020 והוא יעמוד בממוצע על 105 דקות מידי יום, ברוסיה – על 102 דקות מידי יום ובבריטניה – על 101 דקות מידי יום.

בשנת 2017 חל גידול של 11 דקות במשך זמן צריכת הוידיאו המקוון העולמית והנתון צפוי לגדול בממוצע של 9 דקות ליום בכל שנה עד שנת 2020, כולל.