מנמ”ר המשרד להגנת הסביבה עבר לתפקיד מנמ”ר רשות האוכלוסין שהמנמ”ר הקודם שלה עבר לתפקיד מנהל מימשל זמין

רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים: אורן אריאב, ששימש עד לאחרונה כמנהל מערכות המידע של המשרד להגנת הסביבה, משמש כיום כמנהל מערכות המידע של הרשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים. מהרשות נמסר ל- Read IT Now כי “לאחר עזיבתו של יוגב שמני ובמהלך קיום המכרז על התפקיד מילא את מקומו יוסף איבגי. אורן אריאב, שהיה מנהל אגף מערכות מידע בהגנת הסביבה, זכה במכרז בין משרדי לתפקיד ביולי, ובאחד בספטמבר התחיל רשמית את עבודתו ברשות האוכלוסין”.

ב- 25.2.2017 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה רשות האוכלוסין פירסמה מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (מערכות מידע).

המשרד להגנת הסביבה: כאמור, המנמ”ר האחרון במשרד היה אורן אריאב שעבר לרשות האוכלוסין וההגירה. מהמשרד נמסר ל- Read IT Now כי “עידו טנדי משמש היום כממלא מקום ופורסם מכרז בין-משרדי לתפקיד”. יצויין כי עידו משמש דרך קבע כמנהל אבטחת מידע באגף מערכות מידע במשרד להגנת הסביבה.

ב- 2.10.2017 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה המשרד להגנת הסביבה מפרסם מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (מערכות מידע).

משרד ראש הממשלה/רשות התקשוב הממשלתי:

ב- 18.3.2017 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה יוגב שמני (לשעבר מנמ”ר רשות האוכלוסין) נכנס לתפקידו כמנהל “מימשל זמין” במשרד ראש הממשלה. הוא בא במקומו של אופיר בן אבי שסיים תקופה של חמש שנים בתפקיד.

ב- 10.12.2016 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה משרד ראש הממשלה פירסם מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (מימשל זמין). תאריך הגשת מועמדות אחרון: 18.12.2016.