מכרז “שירלי” – מכרז מרכזי חדש למתן שירותי טלפוניה מתקדמים עבור משרדי הממשלה – נמצא בשלבי כתיבה מתקדמים; המועד הצפוי לפרסום המכרז הוא עד סוף דצמבר 2013

הגוף המפרסם: משרד האוצר – מינהל הרכש הממשלתי

תקנה: 3 (4)(ב)(3)

שמות הספקים: בזק בינלאומי, גלובקול (נטוויז’ן/סלקום), תדיראן טלקום, בינת סמך, טלדור

מהות ההתקשרות: הארכת התקשרויות עם החברות הללו להחזקה ושירות למרכזיות מסוגי קורל, כוכב ו- TX1 עבור משרדי הממשלה. סך היקף ההתקשרות המבוקש: 1,910,076 ₪ כולל מע”מ.

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2014; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2014 [או עד לתחילת ההתקשרות עם הזוכים במכרז החדש, לפי המוקדם ביניהם]

החלטה: אושר ע”י החשב הכללי

הערות: מכרז “שירלי” – מכרז מרכזי חדש למתן שירותי טלפוניה מתקדמים עבור משרדי הממשלה, אשר יכלול גם את נושא תחזוקת המרכזיות הנדון – נמצא בשלבי כתיבה מתקדמים: כתיבת טיוטת המכרז מתבצעת בשת”פ עם הלשכה המשפטית כאשר מרבית כתיבתה כבר הסתיימה; במקביל נמסר עותק הטיוטה גם להתייחסות נציגי המשרדים השונים ולממונה על התקשוב הממשלתי. מינהל הרכש הממשלתי פועל בשיתוף פעולה עם הלשכה המשפטית ובמקביל עם צוות משנה המורכב מנציגי המשרדים לצורך גיבוש מפרטים טכניים והכללתם במסמכי המכרז ולקראת פרסומו הפומבי. המועד הצפוי לפרסום המכרז הוא עד סוף חודש דצמבר 2013. צפי להכרזה על הזוכים: מאי-יולי 2014.

לאור החשיבות למתן המשך שירותי תחזוקה למרכזיות הקיימות ולרציפות התפעולית של המשרדים בתחום שירות חיוני זה ולעובדה שלמשרדים השונים אין חלופה או יכולת עצמאית לתחזוקת המרכזיות הללו וועדת המכרזים מבקשת לאשר את התקשרות ההמשך.