משרד האוצר: מכרז לאספקת שירותי תקשורת בינלאומיים עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך ויחידות המשנה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותי תקשורת בינלאומיים עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך ויחידות המשנה

מס’ המכרז: מכרז מרכזי מממ 30/2015

תאריך פרסום: 12 בפברואר 2015

מועד אחרון: 18 במארס 2015

הערות: הזוכה יספק בכל אזורי השירות את השירותים המבוקשים למשרדי הממשלה,  יחידות הסמך ויחידות המשנה וכן לגופים נלווים שיאושרו על ידי עורך המכרז. לעורך המכרז ישנו הסכם בתוקף עם חברת בזק בינלאומי לאספקת שירותי תקשורת בינלאומיים אשר יפוג בחודש אפריל 2015. החברה מספקת שירותי תקשורת בינלאומיים באמצעות חיוג מקווים ממשלתיים של המזמינים ובהתאם להסכם ההתקשרות בין הצדדים.

השירותים יכללו: ביצוע שיחות ליעדים בינלאומיים ממרכזיות המזמין מקווים ישירים או מקווים ניידים לרשת מפעיל התקשורת הבינלאומי, באמצעות מפעיל מפ”א (מפעיל פנים ארצי)  או מפעיל סלולר  )שלמזמין יש התקשרות מולו); אספקת שירותי חיוב (Billing); אספקת דו”חות לפי דרישת עורך המכרז והמזמין; אספקת שירותים נוספים ועתידיים המפורטים במכרז זה.

מטרות:  חיסכון בהוצאה הממשלתית לשירותי תקשורת בינלאומיים; יצירת תעריף אחיד לדקת שיחה ליעד נייד ונייח בחו”ל;  פישוט מחירון לשיחות בינלאומיות; שיפור היכולת לבצע בקרה יעילה על חיובי השיחות; שיפור רמת השירות למשתמשים ולמזמינים.

המכרז יערך בשני שלבים: בשלב הראשון תיבחן עמידתם של המציעים בתנאי סף מנהליים ודרישות טכנולוגיות של המכרז. בשלב השני יתמודדו בתיחור דינמי מקוון כל אותם מציעים אשר עמדו בשלב הראשון של המכרז לצורך בחירת הספק הזוכה, עורך המכרז מעוניין בבחירת ספק זוכה אחד עבור כלל המזמינים. המזמינים יהיו מחויבים לרכוש את השירותים המבוקשים במחירים שיקבעו בתום השלב השני של המכרז.

בין תנאי הסף: למציע רישיון כללי לאספקת שירותי בזק בין לאומי מטעם משרד התקשורת כשהוא בתוקף נכון למועד הגשת ההצעות ולמשך כל תקופת ההתקשרות;  המציע אינו מחזיק או מוחזק על ידי מציע אחר במכרז )החזקה לעניין זה החזקה במישרין או בעקיפין ב- 25% או יותר מאמצעי שליטה, כהגדרתו בחוק ניירות ערך) וגורם אחד אינו מחזיק ב- 25% או יותר  בשני מציעים; המציע מספק שירותי תקשורת בינלאומית לעשרה (10%) לקוחות עסקיים שונים בעלי לפחות 500 קווים ניידים ונייחים (לכל ארגון).