משרד הבריאות: מכרז לשירותי הטמעה והדרכה של מערכת ERP מתוצרת חברת SAP (מערכת נמ”ר-מזור) עבור בתי-חולים ממשלתיים ואופציה להדרכת והטמעת מערכות מידע נוספות

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז לשירותי הטמעה והדרכה של מערכת ERP מתוצרת חברת SAP (מערכת נמ”ר-מזור) עבור בתי-חולים ממשלתיים ואופציה להדרכת והטמעת מערכות מידע נוספות

מס’ המכרז: 35-2015

תאריך פרסום: 17 באוגוסט 2015

מועד אחרון: 8 באוקטובר 2015

הערות: משרד הבריאות מפרסם מכרז להדרכה והטמעה של מערכת ERP מתוצרת חברת SAP (מערכת נמ”ר-מזור), עבור יחידת בתי החולים, בבתי-חולים ממשלתיים (להלן – בתי-החולים) ומבקש אופציה להדרכת והטמעת מערכות מידע נוספות. מטרת מכרז זה הראשונית היא ביצוע הטמעה והדרכה של מערכת הנמ”ר-מזור בבתי החולים, חלקם או כולם בשיטת מיקור חוץ והדרכת/הטמעת מערכות נוספות, ככל שיידרש.

יש להכשיר את עובדי בתי החולים ומנהליהם לשימוש במערכת והסתגלות לתהליכי העבודה העדכניים בנמ”ר-מזור. הדרכת/הטמעת המערכת כוללת: הכשרת עובדים המשנים את תפקידם, הכשרת עובדים חדשים, ליווי העובדים בביצוע פעולות שאינם יכולים לבצען ללא סיוע וכן ריענון והעמקת ידע בנושאים שנלמדו. בנוסף, יש לבצע הדרכה והטמעה של תהליכים חדשים ושינויים במערכת שנעשים לאחר שהותקנה מערכת נמ”ר-מזור בבתי החולים, במהלך כל תקופת ההתקשרות.

ההדרכה וההטמעה של מערכות נמ”ר הקיימות מבוצעות כיום ע”י צוותים בבתי החולים עבור מערכות בשימוש שוטף ואילו עבור מערכות בהדרכה והטמעה הדבר מבוצע ע”י חברת HP  כחלק מפרויקט נמ”ר.

במסגרת המכרז ייבחר ספק זוכה לביצוע העבודה וכן ספק חלופי שיזכה במכרז במקרה בו הספק הראשון לא יעמוד במילוי התחייבויותיו.

הספק יהיה אחראי באופן בלעדי על הדרכת והטמעת המערכת באתרים שבאחריותו על פי תכנית עבודה שתוגש על ידו ותאושר על ידי מנהלת פרוייקט נמ”ר-מזור, עבודת הספק תבוקר ותפוקח על ידי צוות/אחראי במוסד שבו מתבצעת פעילות ההדרכה/הטמעה וצוות פרויקט נמ”ר-מזור.

בחירת הספק תעשה על סמך עמידה בתנאי סף והערכת עלות תועלת ההצעה.

תקופת ההתקשרות הינה 4 שנים, כאשר לעורך המכרז שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות במספר תקופות של שנה כל אחת ובלבד שסך כל תקופות ההתקשרות לא יעלה על 7 שנים.

פרויקט נמ”ר-מזור הוא מערך שנועד להעמיד מערכת מידע כולל הרחבות ייעודיות לניהול הפעילויות בבתי-החולים הממשלתיים. מדובר במערכת ניהול כוללת לבתי-החולים הממשלתיים המבוססת על מוצר מתוצרת חברת SAP, שהותאם לבתי-החולים על-ידי צוותי יחידת נמ”ר-מזור. המערכת עובדת בכלל בתי החולים בהיקפים משתנים. המערכת עובדת בבתי החולים מזה שנים ומעת לעת נוספים לה פיתוחים/מודולים חדשים, אותם יש להטמיע בקרב משתמשים קיימים באתרי בתיה”ח.