מכרז חדש של החשכ”ל במשרד האוצר המתפרסם היום (26.3): מכרז פומבי לבחירת גורם מפעיל למערך הפצת השידורים בטכנולוגיה ספרתית [ידיעה מעודכנת]

הגוף המפרסם: משרד האוצר – החשב הכללי (חשכ”ל)

נושא המכרז: מכרז פומבי לבחירת גורם מפעיל למערך הפצת השידורים בטכנולוגיה ספרתית

מס’ המכרז: 3/18

תאריך פרסום: 26 במארס 2018

מועד אחרון: 14 ביוני 2018

הערות: במודעה לעיתונות נאמר בין היתר כי “ועדת המכרזים הבין משרדית של משרד האוצר ומשרד התקשורת לבחירת גורם מפעיל למערך הפצת השידורים בטכנולוגיה ספרתית מפרסמת בזאת מכרז 2018/03 לבחירת גורם מפעיל פרטי למערך הפצת השידורים בטכנולוגיה ספרתית “עידן פלוס”.

“מטרת המכרז היא לבחור מפעיל פרטי למערך וזאת בהתאם להוראות סעיף 2(א) לחוק להפצת שידורים באמצעות תחנות שידור ספרתיות, התשע”ב – 2012 .

“הזוכה במכרז אשר ימונה על ידי שר התקשורת ושר האוצר לגורם המפעיל, יקבל משר התקשורת היתר להפעלה של מערך תחנות השידור הספרתיות וכן יהיה רשאי לבקש רישיון כללי לשידורים ממועצת הכבלים והלוויין.

“המכרז ייערך כמכרז פומבי עם בחינה דו שלבית, בהתאם לעקרונות הוראות תקנה 1ב לתקנות חובת המכרזים, התשנ”ג – 1993.

“תקופת ההיתר תהיה למשך תקופה של 10 שנים מיום קבלת ההיתר. שר התקשורת יהיה רשאי, לבקשת הגורם המפעיל, להאריך את תקופת ההיתר בתקופות של 5 שנים נוספות”.

* בין תנאי הסף: המציע (או חברה קשורה או קבלן משנה עיקרי מטעמו) הפעיל חדר שידור העונה לדרישות המצטברות להלן: חדר השידור המשמש לשידור ערוץ טלוויזיה לינארי או ערוץ המשדר על גבי רשת האינטרנט; ההפעלה נמשכה לפחות תקופה של 12 חודשים רצופים במהלך התקופה מ- 1.7.2014 ועד ליום 31.12.2017.

הערה: בין המסמכים המצורפים למכרז זה – טיוטת היתר להפעלה של תחנות שידור ספרתיות מטעם משרד התקשורת [כאן] והסכמי הרשות השנייה עם החברות פרטנר תקשורת, סלקום ישראל, בזק החברה הישראלית לתקשורת ותומסון, ועוד.

הערת עורך Read IT Now: ב- 2.6.2017 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה “בעקבות פנייה ל- 5 חברות פוטנציאליות, בחרה וועדת המכרזים של משרד האוצר בהלמן ושות’ ש.מ. בע”מ למתן שירותי ייעוץ לוועדת המכרזים לבחירת גורם מפעיל לתפעול מערך הפצת השידורים הקרקעי בטכנולוגיה ספרתית (מערך עידן פלוס)”.