מינהל הרכש הממשלתי מפרסם מכרז מרכזי לרכש ואספקת פריטי ציוד משרדי למשרדי הממשלה ויחידות הסמך

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז מרכזי לרכש ואספקת פריטי ציוד משרדי למשרדי הממשלה ויחידות הסמך

מס’ המכרז: מממ 2017-14

תאריך פרסום: 1 במאי 2017

מועד אחרון: 12 ביוני 2017

הערות: מינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי, משרד האוצר, יוצא במכרז לרכש ואספקת פריטי ציוד משרדי עבור משרדי הממשלה וגופים נלווים.

במכרז שלוש-עשרה קבוצות של פריטי ציוד משרדי לרבות: בלוקי נייר, מחברות ופנקסים; נייר מיוחד, מדבקות ושקפים; לוחות; קלסרים; תיקי מנילה, ניילונים ותיקי תצוגה; תיקים וסדרנים; עטים; מגוון כלי כתיבה; קופסאות; ציוד כריכה ומיון; מוצרי הידוק; מוצרי חיבור וחיתוך; וקטגוריית פריטים חדשים.

המכרז ייערך בשני שלבים. תקופת הרכש היא ל- 24 חודשים ממועד החתימה על הסכם ההתקשרות של עורך המכרז עם כל אחד מהמציעים הזוכים. לעורך המכרז שמורה האופציה להאריך תקופה זו במספר תקופות שלא יעלו על  36 חודשים נוספים, בתנאים זהים.

עורך המכרז אינו מתחייב לבחור בהצעה כלשהי, והוא יהיה רשאי לבטל את המכרז כולו או חלקו, או לדחותו מסיבות תקציביות, ארגוניות או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתו הבלעדי.