מינהל הרכש הממשלתי: מכרז מרכזי לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז  מרכזי לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי

מס’ המכרז: 6-2018

תאריך פרסום: 16 באוגוסט 2018

מועד אחרון: 19 בדצמבר 2018

הערות: מינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי, משרד האוצר יוצא במכרז לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי וכן ביצוע עבודות תשתית בתחום הפסיבי עבור משרדי הממשלה והגופים הנלווים, בכל רחבי הארץ.

במכרז ייבחרו שני ספקים זוכים, אשר כל אחד מהם יספק את כלל הציוד והשירותים המבוקשים לאשכול משרדים, בהתאם לאשכולות המשרדים המפורטים במסמכי המכרז. בנוסף לשני הספקים הזוכים, ייבחר ספק זוכה שלישי לצורך השתתפות בתיחורים לפרויקטים רבי היקף. כמו כן, עורך המכרז רשאי להכריז על הזוכה המשני, או על מציע אחר, ככשיר שני, הכל בהתאם למנגנון הזכייה המפורט במסמכי המכרז.

עיקרי השירותים המבוקשים במסגרת המכרז: תכנון מפורט באתר המזמין של תשתיות ציוד פסיבי, סיוע באיפיון תכנון טרום הזמנה, אספקת הציוד הפסיבי למזמינים, התקנה ואינטגרציה של כל מערכות הציוד הפסיבי הנדרשים בכל פרויקט, מסירת תיעוד מלא על כל ההתקנה ובהתאם לתקינה הנדרשת, התקנת מערכות התקשורת השונות והטמעתן, מתן שירותי RMA עבור ציוד פסיבי, ביצוע עבודות תשתית ובינוי הנדרשים לצורך התקנת הציוד הפסיבי, מתן שירותי תחזוקה למערכות השונות שיותקנו לפי דרישת המשרדים, ביצוע תוספות ושינויים בהתקנות הציוד (ללא הספקת פריטי הציוד עצמו).

המכרז יערך בשני שלבים, כמפורט במסמכי המכרז.

תקופת הרכש הינה ל- 36 חודשים ממועד החתימה על הסכם ההתקשרות של עורך המכרז עם המציע הזוכה. לעורך המכרז שמורה האופציה להאריך תקופה זו במספר תקופות שלא יעלו על  36 חודשים נוספים, בתנאים זהים.

תקופת השירות למתן שירותי אחריות ותחזוקה לציוד נשוא המכרז הינה ל- 6 שנים מיום התקנת המערכת אצל המשרד המזמין, וזאת אף אם תמה תקופת הרכש.

עורך המכרז אינו מתחייב לבחור בהצעה כלשהי, והוא יהיה רשאי לבטל את המכרז כולו או חלקו, או לדחותו מסיבות תקציביות, ארגוניות או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתו הבלעדי.

בין תנאי הסף: המציע הנו בעל רישיון מיוחד לביצוע פעולות בזק ומתן שירותי בזק – נס”ר בהתאם לדרישות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982. המציע עוסק במתן שירותי אספקה והתקנה של תשתיות תקשורת פסיבית, ברצף, החל מיום 1.1.2015, או מוקדם יותר.