מינהל הרכש הממשלתי: מכרז ממשלתי מרכזי לאספקת מערכות ושירותים בתחום אבטחת המידע והסייבר עבור משרדי הממשלה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז ממשלתי מרכזי לאספקת מערכות ושירותים בתחום אבטחת המידע והסייבר עבור משרדי הממשלה

מס’ המכרז: מממ 11-2015

תאריך פרסום: 7 בספטמבר 2015

מועד אחרון: 12 בנובמבר 2015

הערות: המכרז יערך בשני שלבים: השלב הראשון – בניית קבוצת ספקים תוך בחינת עמידת המציעים בתנאי הסף, בחינת איכות ההצעה ובחינת עמידה בציון מינימום. בשלב השני – תיחורים תקופתיים לרכישת מוצרים ושירותים בתחום, למשרדי הממשלה באמצעות מכרז לבחירת ספקים בהליך תחרותי.

תקופת המכרז: המכרז יהיה בתוקף שנתיים  (24  חודשים) ממועד החתימה על הסכם ההתקשרות. עורך המכרז שומר לעצמו את הזכות להאריך תקופה זו, במספר תקופות שלא יעלו על שלושים ושישה (36) חודשים נוספים (סה”כ עד 60 חודשים).

בין תנאי הסף: המציע משמש כנציגו של היצרן (שמוצריו מוצעים על ידי המציע)  במדינת ישראל למכירת מוצריו; המציע מאושר על ידי היצרן שמוצריו מוצעים על ידי המציע, ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר לתחום המוצע (כגון Tier 1, Gold); היצרן מתחייב לתת את מלוא הגיבוי למציע בארץ, להמשיך ולספק את השירותים, לספק חלקי חילוף ועדכוני תוכנה במהלך כל תקופת הרכש והשירות, ולרציפות במתן האחריות לציוד מתוצרתו. במקרה בו יבצר מהמציע להמשיך לתת את השירותים – לשתף פעולה בהעברת השירותים לספק חדש שיבחר; למציע ניסיון במכירה, התקנה, ותחזוקת מערכות בתחום אבטחת המידע או הסייבר, ברצף, החל מ-1.9.2013, או מוקדם יותר; המציע מעסיק לפחות 15 טכנאי שירות, העוסקים בתחום אבטחת המידע/סייבר. מתוך כלל הטכנאים, המציע מעסיק 7 טכנאים מומחים (עבור מוצרי אחד מהיצרנים אשר הוגש עבורם מענה ). מתוך כלל הטכנאים, המציע מעסיק 4 טכנאים בכירים (עבור מוצרי אחד מהיצרנים אשר הוגש עבורם). מתוך כלל הטכנאים, המציע מעסיק 3 טכנאים בעלי סיווג בטחוני ברמה 3 או גבוה יותר לפחות בכמות הנקובה בטבלה. מטכנאים אילו לפחות אחד יהיה טכנאי בכיר ואחד טכנאי מומחה; המציע סיפק במהלך השנים 2013 ו- 2014 (במצטבר), ללקוחות עסקיים בישראל, מערכות או שירותים בתחום אבטחת המידע או הסייבר בהיקף 12 מיליון ₪ (ללא מע”מ). למציע 5 לקוחות אשר רכשו ממנו כל אחד, בשנים 2013-2014 (במצטבר), מערכות או שירותים בתחום אבטחת המידע או הסייבר , בהיקף שאינו נופל מ-1 מיליון ₪ (ללא מע”מ).