משרד האוצר: מכרז לאספקת שירותי בקרת עלויות תקשורת עבור משרדי הממשלה

הגוף המפרסם: משרד האוצר – החשב הכללי – מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותי בקרת עלויות תקשורת עבור משרדי הממשלה

מס’ המכרז: מממ-30-2012

תאריך פרסום: 23 בפברואר 2012

מועד אחרון: 28 במארס 2012

הערות: מינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי שבמשרד האוצר יוצא במכרז מרכזי לבחירת ספק מרכזי אחד למתן שירותי ניהול מצאי, בקרת עלויות, חשבונות, וטיפול בהחזרים בתחום התקשורת עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך. תקופת ההתקשרות במכרז זה הינה ל- 24 חודשים. לעורך המכרז שמורה האופציה להאריך את ההתקשרות עם הספק הזוכה עד שלוש שנים נוספות, במספר תקופות ופעמים כפי שיוחלט על ידו בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה. המכרז הינו מכרז ממוכן ויבוצע באמצעות מערכת ניהול ותיעוד רכש הממשלתי (מנור”ה). הכניסה לפורטל הספקים תתאפשר באמצעות כרטיס מיוחד, המונפק למורשי חתימה של המציע לצורך רישום ומענה למכרזים ולבקשות להצעת מחיר. עורך המכרז אינו מתחייב לבחור את ההצעה הזולה ביותר, או כל הצעה שהיא, והוא יהיה רשאי לבטל את המכרז כולו או חלקו, או לדחותו מסיבות תקציביות, ארגוניות או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתו הבלעדי.

בין תנאי הסף: היקף החשבונות שנבדקו על ידי המציע, בתחום מתן השירותים נשואי מכרז זה, לא פחת מ-12,000,000 ₪ (במילים: שנים עשרה מיליון ש”ח), בכל אחת מהשנים 2010, 2011; המציע בעל וותק מינימאלי החל משנת 2008 ברצף בתחום מתן השירותים נשואי מכרז זה; למציע יש לפחות חמישה לקוחות אשר לכל אחד מהם נחסכו 35,000 ₪ לפחות בכל שנה מהשנים 2010 ו-2011 בגין גילוי טעויות / חיובים שגויים ו/או יישום המלצות התייעלות; למציע יש שלושה לקוחות לפחות בעלי היקף מינימאלי של 5,000 רשומות לכל לקוח, להם הוא מספק שירות שוטף במהלך 12 החודשים האחרונים, נכון למועד הגשת ההצעה; למציע תוכנה ייעודית לניהול בסיס נתוני ציוד, חשבונות ושירותים בתחום התקשרות העונה על כל הדרישות המקצועיות המפורטות במכרז זה ואשר הותקנה לפחות ב– 10 ארגונים שונים.