מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה בשיתוף עם פעילות ShoppingIL של Google מקדמים מותגים המיוצרים בישראל ומקימים מתחם ייעודי ליצרנים ישראלים ‘כחול-לבן’ שיפעל השבוע בחג הקניות הישראלי ברשת

15:02 04.11.2018

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים: , ,

משרד הכלכלה והתעשייה פירסם היום (4.11.2018) הודעה לעיתונות בה נאמר בין היתר כי “לקראת חודש נובמבר בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים על הרשת, חבר מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ל-  Google ישראל, להקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי תו ‘מיוצר בישראל’.

“מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם התאחדות התעשיינים וההסתדרות, פועלים לקידום התעשייה הישראלית והעדפת תוצרת הארץ ובהתאם לכך, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב.

“אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף עשרות יצרנים ישראלים אשר במיוחד לקראתו החלו לסמן מוצריהם בתו ‘מיוצר בישראל’. הסימון בתו זה מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן, ובכך לסייע לענף הטקסטיל והאופנה בארץ ולתעשייה הישראלית כולה. התו הוא סימן מסחר רשום בבעלותה של התאחדות התעשיינים בישראל, החל על מגוון רחב של מוצרים ממגוון ענפים כולל טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים ועוד.

“השנה יפעל מתחם הקניות כחול-לבן בתאריכים 7-8 בנובמבר ובו יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרני אופנה ישראלים בעלי התו וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו. בכך יצטרפו היצרנים הישראלים לחגיגת הקניות שמתקיימת מידי שנה באתר ShoppingIL ביוזמת Google, פלטפורמת סחר אשר נותן במה ומקדם מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת”.