מחקר: בקרב האמריקנים, רגשות מניעים העלאת פוסטים ברשתות חברתיות

08:25 28.01.2018

קטגוריות: רשתות חברתיות

תגים: ,

סקר של ספק פתרונות התוכן הויזואלי Olapic  שנערך בקרב אלף אמריקנים בני 16 ועד 60 אומר כי בקרב האמריקנים, בעיקר רגשות (אמוציות) הם המניעים כתיבה והעלאת רשומות (פוסטים) לרשתות חברתיות. הסקר ביקש לבדוק מה בדיוק מניע את האמריקנים לכתוב רשומות והאם ניתן לחזות מה יגרום להם לכתוב פוסטים.

מחצית מהנשאלים אמרו כי הם כותבים פוסטים כדי להביע פומבית רגשות, תחושות ומחשבות ולחלוק אותם עם אחרים.

ארבעים אחוז מהאמריקנים בני 16-44 מעלים פוסטים לרשתות החברתיות במטרה שחבריהם יתקשרו עימם בפרופילי המדיה החברתית.

נשים (41%) יותר מגברים (28%) מעלות פוסטים לרשתות החברתיות במטרה לקבל תמיכה כלשהי מצד חברים או אנשים המצויים עימם בקשר מקוון. נשים (38%) יותר מגברים (30%) מעלות פוסטים לרשתות החברתיות במטרה לחוש מחוברים [connected] לאנשים אחרים.

גברים (8%) יותר מנשים (5%) מעלים פוסטים למדיה החברתית כדי לגרום לאחרים לחוש קינאה.

כ- 20% מקרב האמריקנים בגילים 16-29 משתפים תוכן ויזואלי של מותגים מספר רב פעמים רב מידי יום בהשוואה לבני גילים אחרים.

לדברי עורכי הסקר, מדובר בהעלאת רשומות לרשתות החברתיות לשם תקפות רגשית [emotional validation]: הם סבורים שאנשים אחרים ימצאו עניין בתוכן שהם מעלים למדיה החברתית.