מועצה איזורית גזר: מכרז לשדרוג, תפעול ותחזוקת אתר האינטרנט המשולב של המועצה

20:51 20.09.2018

קטגוריות: אינטרנט מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

הגוף המפרסם: מועצה איזורית גזר

נושא המכרז: מכרז לשדרוג, תפעול ותחזוקת אתר האינטרנט המשולב של המועצה

מס’ המכרז: 38/2018

תאריך פרסום: 20 בספטמבר 2018

מועד אחרון: 24 באוקטובר 2018

הערות: אתר המועצה הוא אתר תוכן גדול בהיקפו בעל אוכלוסיית משתמשים גדולה ומגוונת. יש בו כ- 22,000  דפי תוכן (כולל דפי ארכיב היסטוריים) והוא משרת קהלי יעד שונים. האתר הנוכחי מופעל על גבי מערכת ניהול תוכן הנקראת BSMART של חברת מיקרוליין מערכות מחשבים ותוכנה בע”מ.

הדומיין ותכני האתר שייכים למועצה ויועמדו לרשות הספק לצורך העלאת תכנים וביצוע הפניות DNS.

התכנים של האתר הקיים יועברו כולם או חלקם לאתר החדש בדרך של העתקת התכנים, התמונות, המסמכים המצורפים, טפסים דיגיטליים וכיו”ב לאתר החדש.

אתר האינטרנט יציג את כלל הנכסים הדיגיטליים ותכנים דיגיטליים כולל סרטוני וידאו ואודיו, מפות אינטראקטיביות, מצגות ויאפשר לגולשים, לפי סוגי הקהלים השונים, לצרוך את כלל התכנים, בפלטפורמות שונות ועל גבי דפדפני אינטרנט המופעלים על מחשבים נייחים וניידים, מכשירים סלולריים ומחשבי לוח (טבלטים), ברזולוציות שונות ובמערכות הפעלה שונות.

כחלק מדרישות הקמת האתר ייבנו גם פורטלים ייעודיים עבור קבוצות משתמשים רשומות וכן דפי מידע ותכנים ייעודיים בתחומי העיסוק של המועצה. האתר ייבנה בשיטה שתאפשר לעדכן את כל רכיביו באופן קל ושוטף. הספק יהיה אחראי בנוסף להזנת התכנים החדשים גם על הסבת התכנים מהאתר הישן (אלה הנחוצים) אל האתר החדש למעט כתיבת תוכן מקורי שאינו בתחום אחריותו של הספק. יצויין כי מרבית התכנים מהאתר הישן יהיו רלבנטיים גם באתר החדש.

תקופת ההתקשרות הבסיסית עם הזוכה הינה ל- 36 חודשים, כאשר למועצה נתונה האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות בעד 2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל אחת.