מובייל צפוי להיות חזית הפרסום הבאה של עסקים קטנים בארה”ב

Small Business Marketing Forecast, סקר של חברת Ad-ology Research שנערך בקרב 1,010 עסקים בארצות הברית שבכל-אחד מהם עד מאה עובדים וממצאיו פורסמו ב- 29 בנובמבר 2011, מצביע על כך שמובייל צפוי להיות חזית הפרסום הבאה של עסקים קטנים בארה”ב: יותר מ- 20% ממקבלי ההחלטות בעסקים קטנים בארה”ב אמרו כי הם מתכננים להסיט יותר משאבים לשיווק נייד בשנת 2012. זהו גידול של 12% לעומת אלה שאמרו כך בשנת 2011 ו- 2% בלבד בשנת 2009.

גם בתחום הוידיאו המקוון יהיה גידול בשימוש כשקרוב לרבע מכלל הנשאלים אמרו כי הם מתכוונים להגדיל את המשאבים המוקצים לכך ב- 2012 לעומת 18.4% בשנת 2011.

הסקר של חברתAd-ology Research מצא כי ליותר מ- 80% מבעלי העסקים הקטנים בארצות הברית יש כיום טלפונים חכמים (סמרטפונים) בהשוואה לפחות ממחצית מכלל האוכלוסייה בארה”ב.

פחות מעשרה אחוזים אומרים כי לא ישתמשו במדיה חברתית ב- 2012 לעומת 24% ב- 2011 ו- 39% ב- 2010. לראשונה, “שיפור חוויית הלקוח” דורג בראש רשימת התועלות מהמדיה החברתית.