מאז תחילת השנה פועל ב- SAP – לראשונה – מנהל אבטחה ראשי [Chief Security Officer]; דו”ח חדש של Ponemon Institute/Onapsis: מנהלים בכירים בחברות ממעיטים במשמעות סיכוני האבטחה של יישומוני SAP

08:12 28.02.2016

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר תוכנה

תגים: , ,

מאז תחילת השנה פועל ב-  SAP – לראשונה – מנהל אבטחה ראשי. החברה הודיעה על כך ב- 24 בפברואר 2016 היום בו מתפרסם דו”ח חדש של Ponemon Institute/Onapsis הקובע כי מנהלים בכירים בחברות ממעיטים במשמעות סיכוני האבטחה של יישומוני SAP.

מנהל האבטחה הראשי [Chief Security Officer] החדש של סאפ מראשית השנה הנוכחית הוא Justin Somaini, עפ”י ההודעה לעיתונות שפירסמה החברה.

Uncovering the Risk of SAP Cyber Breaches, דו”ח של Ponemon Institute שהוכן בהזמנת חברת Onapsis אומר כי יש פער תפיסתי בין ההנהלה הבכירה לבין מקצועני האבטחה לגבי מידת המוכנות וההשלכות הפוטנציאליות של כשלי אבטחה.

לדברי 56% מהחברות שנדגמו סביר שהחברה שלהם תסבול מכשל אבטחתי בשל יישומוני SAP בלתי מאובטחים.

נתון דומה מצביע על כך שפלטפורמת ה- SAP שלהם נפגעה כתוצאה מכשל אבטחה פעמיים בממוצע במהלך 24 החודשים האחרונים.

עם זאת, 63% מהמנהלים הבכירים שנשאלו במסגרת הסקר נוטים להמעיט בסיכונים הקשורים ליישומוני SAP בלתי מאובטחים, המערכות המריצות את הפעילויות העסקיות הקריטיות ביותר  והנתונים של חברות מרשימת ה- Global 2000.

חשוב להדגיש כי חברת Onapsis שהזמינה את הדו”ח מספקת “פתרונות מקיפים ביותר לאבטחת יישומונים עסקיים קריטיים של SAP ו- Oracle” כך שהיא בעלת עניין בממצאים.