לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ): בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא שירותי בקרה, ייעוץ, ותכנון מדיה ברשת האינטרנט

הגוף המפרסם: לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ)

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא שירותי בקרה, ייעוץ, ותכנון מדיה ברשת האינטרנט

מס’ המכרז: 79/06/12

תאריך פרסום: 7 ביוני 2012

מועד אחרון: 20 ביוני 2012

הערות: לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ) [יחידה במשרד ההסברה והתפוצות] מעוניינת לבחון אפשרות לרכישת שירותי בקרה, ייעוץ ותכנון מדיה ברשת האינטרנט עבור משרדי ממשלה וגופים ציבוריים ומזמינה גופים המספקים שירותים אלה להגיש מענה לבקשה זו לקבלת מידע. לפ”מ מבקשת לקבל מידע אודות השירותים שניתן לקבל באמצעות המערכות למדידת קמפיינים הקיימות בשוק, מבלי שהדבר יהווה התחייבות מצידה.

השירות הנדרש: אפשרות לשימוש במערכת מקוונת למדידת קמפיינים באינטרנט, לצורך בקרה און ליין על האפקטיביות של הקמפיין. כמו כן על המערכת להוות פלטפורמה לניהול והגשת Rich Media; המערכת צריכה לשמש לצורך בקרה יומיומית על נתוני הקמפיין כל עוד הוא באוויר על מנת שניתן יהיה לבצע אופטימיזציה לאורך כל תקופת הקמפיין; על המערכת להיות מסוגלת לספק מעקב אחר קמפיינים בסלולר/וידאו – פרירולים/מידרולים/Rich Media תוך כדי מענה לכמות הקלקות/כמות חשיפות/עלות CPC /עלותCPM ; המערכת צריכה לאפשר להגיש באמצעותה את הבאנרים ולחסוך אחסון מול חברות אחסון; על המערכות להיות ידידותיות למשתמש/לאפשר ארכיון לנתוני כל הקמפיינים שעלו באינטרנט ובסלולר וכן אפשרות לבצע חיפושים בהתאם לחיתוכים שונים במערכת ולהפיק דו”חות.

מוזמנים להעביר מידע ספקים להם ניסיון ויכולת מוכחת בתחומים הבאים: גופים שעובדים עם תוכנות רלוונטיות – על המציעים לציין באיזו מערכת הם משתמשים ומה היכולות של המערכת, תכניות פיתוח וכדומה; גופים בעלי ניסיון בעבודה עם משרדי פרסום ואתרי אינטרנט גדולים (פורטלים מובילים); על המציעים לציין את שיטת התמחור. האם ניתן לבחור בכל קמפיין האם משתמשים גם בהגשה וגם בבקרה או רק בבקרה?