לראשונה מתפרסם פרוטוקול ישיבת וועדת המכרזים במשרד התקשורת

במהלך השנים האחרונות אני מפרסם באתר זה רבות מהבקשות של משרד התקשורת להתקשרויות בפטור ממכרז.

במקצת מהמקרים פורסמו באתר מינהל הרכש הממשלתי (האוצר/החשכ”ל) חוות דעת של הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת להצדקה התקשרות זו או אחרת וביתרת המקרים – אף זאת לא.

למיטב זכרוני לא פורסם באתר מינהל הרכש הממשלתי אי-פעם במהלך השנים האחרונות פרוטוקול של ישיבת וועדת מכרזים של משרד התקשורת. זאת בניגוד למרבית משרדי הממשלה ויחידות הסמך הנוגות בדרך כלל לפרסם את הפרוטוקולים הללו לאחר אישור/אי אישור בקשות ההתקשרות.

בנפרד אני מפרסם היום ידיעה שכותרתה: באישור החשכ”ל: משרד התקשורת יאריך התקשרותו עם חברת מלם-תים (קבלת שירותי פיתוח וקישור בין מערכת תדרנט לבין מערכת מסלו”ל של המכס).

לשם שינוי (מרענן) מתפרסם באתר הרכש הממשלתי, נוסף להחלטת וועדת הפטור ממכרז + החלטת החשכ”ל, גם פרוטוקול ישיבת וועדת המכרזים במשרד התקשורת.

הישיבה נערכה ב- 5 במארס 2018. יו”ר וועדת המכרזים החתומה על הפרוטוקול היא אביבה מסבנד סמנכל”ית בכירה למינהל ומשאבי אנוש.

שאר חברי וועדת המכרזים החתומים על הפרוטוקול הם חסן איסמעיל [ששימש אז חשב המשרד], עו”ד בת-שבע נחמיה מיכאלי מהלשכה המשפטית של משרד התקשורת, שושי בן אהרון מנהלת אגף א’ מערכות מידע ואליאן רובנוביץ מנהלת תחום תקציב ורכש.

הערת עורך Read IT Now: לא ברור מדוע במסגרת בקשת ההתקשרות בפטור ממכרז עם חברת מלם, פורסם גם מכתב מ- 6.2.2018 של מימון שמילה מי שכיהן אז כמנכ”ל בפועל של משרד התקשורת. במכתבו אל יובל רז יו”ר וועדת הפטור במשרד האוצר ביקש מימון שמילה אישור הארכת ההתקשרות בפטור ממכרז עם חברת רותם אסטרטגיות, “לשם סיום ליווי הליך יישום מבנה ארגוני למשרד ללא תוספת עלות ושימוש בשעות שטרם נוצלו החל מיום 1 בפברואר 2018 עד ליום 31 בדצמבר 2018 “. על אותו פטור דיווחתי כאן ב- 21 במארס 2018.