למשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הגיעו אשתקד 35 תיקי תלונה ב- 37 נושאים נגד משרד התקשורת

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור השופט (בדימוס) יוסף שפירא הגיש ביום שני (26.6) ליו”ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין וליו”ר הוועדה לביקורת המדינה ח”כ קארין אלהרר את דו”ח נציבות תלונות הציבור לשנת 2016.

מתוך שלל הנתונים והמידע הרב, להלן המידע העוסק במשרד התקשורת: בשנת 2016 התקבלו נגד משרד התקשורת  35 תיקי תלונה ב- 37 נושאים.

מתוך 46 תיקים שנוהלו וטופלו במשרד הנציב בשנה שעברה נגד משרד התקשורת ב- 49 נושאים [כולל תיקים ותיקים יותר, מלפני שנת 2016], הרי ש- 11 נושאים נמצאו מוצדקים, ו- 12  שאינם מוצדקים.

בנוסף, היו 22 נושאים שהטיפול בעניינם הופסק ו-4 נושאים אשר נדחו על הסף ע”י משרד נציב תלונות הציבור.

הדו”ח גם קובע כי חברת דואר ישראל היא החברה עם מספר התלונות הגבוה ביותר בדו”ח, כש- 72.5% מהן נמצאו מוצדקות.