למרות הוראה של שופט העליון לפרטנר תקשורת להגיש תגובה לבקשה, החברה לא הגיבה בפרק הזמן שנקבע לה ואף מעבר לכך

14:42 21.04.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

למרות הוראה של שופט בית-המשפט העליון לחברת פרטנר תקשורת להגיש תגובה לבקשה, החברה לא הגיבה לבקשה בפרק הזמן שנקבע לה ואף בימים שחלפו מאז.

כבוד השופט  מנחם מזוז כותב בהחלטתו מיום 18 באפריל 2017 כי ב- 2.4.2017  הגישה המבקשת, תושבת אשדוד, בקשה לפי סעיף 78 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד- 1984 להעברת מקום הדיון בת”ת [ביצוע תביעה להוצאה לפועל] מבית-משפט השלום בפתח תקווה לבית-משפט השלום באשדוד.

המבקשת טענה כי מצבה הכלכלי הקשה אינו מאפשר לה להגיע לדיון בעניינה אם זה יתקיים רחוק ממקום מגוריה.

בהחלטתו מיום 4.4.2017 הורה השופט מזוז למשיבה [פרטנר תקשורת] להגיש תשובה לבקשה עד ליום 9.4.2017, “אך זו לא התקבלה עד עתה. מעיון במערכת ‘נט המשפט’ עולה כי הצדדים הגישו היום לבית-משפט השלום בפתח תקווה בקשה מוסכמת להעברת מקום הדיון בתובענה דנן, והדיון הועבר בהוראתו לבית-משפט השלום באשדוד”.

השופט מזוז מדגיש כי “סעיף 78 לחוק בתי המשפט מקנה את הסמכות להעברת מקום דיון בתובענה מבית-משפט במחוז אחד לבית-משפט במחוז אחר לנשיאת בית-המשפט העליון או לשופט אחר של בית-המשפט העליון שהיא הסמיכה אותו לכך. מכאן, שלא היה בית-משפט השלום בפתח תקווה רשאי להורות על העברת מקום הדיון לבית-משפט שלום במחוז אחר”.

“למרות האמור, ולאור הטעמים המופיעים בבקשה והסכמת הצדדים, אני מורה על הותרת הדיון בבית-משפט השלום באשדוד על כנו”.

השופט מזוז הורה כי עותק החלטתו יועבר על ידי מזכירות בית-המשפט העליון לכבוד השופטת נ’ מימון שעשוע בבית-משפט השלום בפתח תקווה.