לו”ז צפוף לחברת Atos בשל סמיכות הזמנים בין סיום המשחקים האולימפיים לתחילת המשחקים הפארארלימפיים בלונדון

חברת Atos, העוסקת בכל היבטי המחשוב של המשחקים האולימפיים, פועלת עתה במרץ בחלון הזמנים של 16 ימים שבין המשחקים האולימפיים בלונדון (שנערכו בין 27 ביולי ל- 12 באוגוסט 2012) לבין המשחקים הפארארלימפיים [Paralympic Games] בלונדון (שייערכו בין 29 באוגוסט ל- 9 בספטמבר 2012).

החברה אומרת כי חלון הזמנים הקצר הזה הוא האתגר המקצועי הגדול ביותר מבחינתה.

במשחקים הפאראלימפיים יהיו 21 ענפי ספורט לעומת 36 במשחקים האולימפיים. לכך ענף ספורט יש קטגוריות מוגבלות שונות וסיווגים כדי לארגן את הספורטאים עפ”י מידת המוגבלות שלהם.

מערכות טכנולוגיית המידע שפעלו במהלך המשחקים האולימפיים צריכות להתעדכן כדי לכלול את השינויים הללו.

מקצת מהאתרים ששימשו את הספורטאים במשחקים האולימפיים ישמשו גם את הספורטאים במחשקים הפאראלימפיים אך יש גם אתרים חדשים שישמשו רק במשחקים הפאראלימפיים דוגמת Eton Manor שם ייערכו משחקי טניס על כסאות גלגלים.

בתום המשחקים הפאראלימפיים יפורק כל הציוד הטכנולוגי ויוחזר ל- Equipment Deployment Centre. מארגני המשחקים האולימפיים LOCOG יחליטו מה לעשות עם הציוד.

במשחקים הפאראלימפיים צפויים להשתתף 4,200 ספורטאים מ- 147 מדינות, ב- 20 ענפי ספורט, ב- 21 אתרים אשר יתחרו במהלך 11 ימים. עד כה נרכשו 2.1 מיליון כרטיסים לאירועים השונים בלונדון לעומת 1.8 מיליון כרטיסים שנמכרו למשחקים הפאראלימפיים בבייג’ין.